![]() |
Admin openbaar maken
Het klinkt misschien een beetje stom, maar ik vind dat admin openbaar moet worden gemaakt. Er zou een extra groep kunnen worden gemaakt (bv. super leden) die recht hebben op het bekijken van admin. Of dat mensen standaar admin kunnen bekijken en dat ze dat niet meer kunnen als ze ook gebanned worden van beleidszaken. Hoe lijkt jullie dit voorstel? Ik vind het namelijk een beetje een raar idee dat forumbazen van alles achter onze rug om zeggen en dat gewone leden er niets aan kunnen doen.
Hoe lijkt jullie dit voorstel? Offtopic: Dit heeft niets met de CUG oid. te maken |
Lijkt me niet. Forumbazen(+) en Beheerders moeten een plek hebben om over beleid te praten zonder dat ze daarin gestoord worden door de leden. Veel leden hebben namelijk niet genoeg kaas gegeten van de issues die er spelen op dit forum, en het zou dan ook niet goed werken als mensen zich erin gaan mengen.
Bovendien krijg je met zo'n "supergroep" weer allemaal vervelende competitie en scheve ogen. Gaat niet gebeuren (dit is de ... derde keer dat ik dat op een van je voorstellen zeg?). |
Maar ik bedoeld eigenlijk dat ze dan alleen kunnen lezen.
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
JAZEKER !!!
of alleen voor betrouwbare leden dan : IK BIED ME HIERBIJ AAN! nee , ff serieus betrouwbare leden , wie is wel en wie is niet betrouwbaar ?? dat kan je niet maken vind ik! is zelfs vorm van discriminatie. ik wil er wel 1 keer op kijken natuurlijk , maar ik denk niet echt dat het gaat lukken omdat er dan teveel op wordt gereageert. |
Citaat:
en dan heb je altijd nog iets als onzin waar het zeerzeker besproken wordt. |
Erg slecht idee. (n)
|
Citaat:
|
De kracht van Admin is juist dat het zo besloten is, dan kan je meer zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Snap jij ook maar iets van groepsdynamiek? |
Citaat:
dat kan gewoon niet , ik vind als jullie het al gaan doen dat IEDEREEN het mag en niet een paar ''betrouwbare'' leden en hoeveel dan ?? er zijn misschien wel 1000 ''betrouwbare'' leden dat word dus teveel. iedereen of niemand! |
Citaat:
|
Nee. Er zijn gewoon dingen die echt alleen de staff van een forum aangaan, en niet voor de leden bestemd zijn. Soms zijn er normale leden met veel ervaring die toegang krijgen, maar dit is zeldzaam. Ik heb het wel een paar keer gezien dat zoiets gebeurd, maar ik heb het nog nooit gezien dat iedereen op staff-fora mag komen. Het is voor staff met een bepaalde reden. =P
Gewone leden zullen de informatie bijna altijd wel uitlekken, dus het lijkt mij totaal geen goed idee. Als je de moderators en admins totaal niet vertrouwt, nou ja... dan heb je pech. =P |
Citaat:
Admin moet dus zeg maar een soort van rechtszaal zijn (vind ik) waar wel bezoekers mogen komen, maar die gewoon hun mond moeten houden. |
Citaat:
|
Admin is er juist voor besprekingen tussen de fb's zelf. Daar hebben de leden niets mee te maken :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder lijkt me dat Boogie gelijk heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan iemand dit topic dichtgooien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat offtopic in je eigen topic op de eerste pagina. :s Verder vraag ik me af waarom we *voor* zouden moeten zijn. Behalve nieuwsgierigheid bevredigen zie ik geen reden. |
Citaat:
(denk beter voor je reputatie onder forumbazen op Admin denk ik :P, anders gaan ze over jou roddelen ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals duidelijk is zijn ook veel leden het met mij eens dat het geen goed idee is (blijkt uit de poll). |
6/8 is IMO niet echt een duidelijke nee.
|
Ja :cool: (Y)
|
Citaat:
En dan iets duidelijker dan: ik wil voorkomen dat ze over me gaan roddelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een idioot plan. (n)
Citaat:
|
Nu mijn nieuwsgierigheid toch geprikkeld is :P, wie zijn de Forumbazen van Admin en worden er ooit slotjes geplaatst;)
En verder WIL ik er niets over weten totdat ik zelf FB ben (want nog lang kan duren :( ) |
Citaat:
|
Citaat:
het was toch ook lachen , ik heb nog nooit zo'n belachelijke ''organisatie'' gezien :D (en hierbij reken ik Balkenende 1 en 2 mee:P) |
Citaat:
|
Onzin. Admin openbaar maken betekent Admin opheffen en dezelfde conversaties over andere media houden. Admin heeft een doel: dat doel is kunnen overleggen met het team zonder leden er direct bij te betrekken omdat het vaak over bepaalde leden gaat. Door het openbaar te maken valt dit weg, dus valt Admin weg: conclusie: Zinloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet het net zien als een bijvoorbeeld: een voetbalclub daar zitten toch ook niet allen 1000en leden bij , nee daar zit het BESTUUR bij, niet meer en niet minder. |
Citaat:
Als je nou 'ns AngelLena's of Boogies post zou nemen en daarop zou reageren. Ze hebben gewoon gelijk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan even on-topic; zoals al gezegd is worden op Admin dingen besproken die gewoon buiten de leden om moeten gaan. Elk groot zichzelf-respecterend forum heeft een forum waar alleen de moderators op kunnen. Het openbaar maken van een dergelijk forum is absolute waanzin, en zal dan ook niet uit worden gevoerd. Case closed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |