![]() |
hulp gevraagd aan de computerfreaks!
ik wilde graag met een paar vrienden gaan chatten in een chatbox, maar het bleek dat ik daar een soort programmaatje voor nodig had, java of zo. afin, ik heb het downgeload en geinstalleerd en het werkte. maar net moest ik mijn computer herstarten en nu flipt mijn com echt. als ik naar een chatbox ga, wordt mijn venstertje zomaar opeens gesloten. dit is bij alle sites... ligt dit aan dat java? moet ik dat deleten en opnieuw installeren? weet IEMAND hier wat ik moet doen? :| :| dank
|
probeer het eerst eens te deleten en opnieuw te instelleren ja :P
Helpt vaak wel :p (start, configuratiescherm, software) daar staat ie bij |
ik weet waar de folder is maar er heet geen 1 file uninstall of zo :s
|
je moet hem echt bij software in het configuratiescherm deleten, anders blijft de helft staan en flipt je pc nog harder :D
|
ok ik zie het, maar ik heb er opeens 2 :S wel 2 verschillende. allebei eraf dan maar?
|
Jah, doe dat maar. Je kan proberen m opnieuw te installeren, maar als ik jou was zou ik maar van dat programma afblijven. Misschien heeft 'ie een virus op je computer verspreid, check ff met een anti-virus programma.
|
jep, java installeerd 2 componenten
|
volgens mn pa zat java normaal bij microsoft maar die zijn gesplit of zoiets... ik haal het btw van www.java.com en dan dat groene kadertje in de hoek. is dat een verneukt ding? :s
|
Citaat:
Zitten geen virussen in. Tenzij er iemand met de setup geklooid heeft natuurlijk:P Citaat:
|
hehe ik zou het werkelijk niet weten, ik ben hier echt te stom voor ;) maar bedankt! ik download het nu opnieuw, isk ijken wat er gebeurt...
|
k, als het niet lukt, vermeld dan ff de windows versie ook :)
|
woohoo! het werkt! :D THANKS A BUNCH! *strooit kusjes*
|
Voor de duidelijkheid, Microsoft heeft java uit z'n standaardpakket geflikkerd, zodat ze java uit de internetwereld proberen te bannen. Sun biedt java gewoon aan op java.sun.com, geen probleem.
|
Dit is een software-probleem. :)
|
Citaat:
En ook wel een beetje terecht, de Java Virtual Machine van Microsoft was en is een hopeloos verouderd stuk puin. ;) |
Java applets verdienen het ook om geband te worden (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |