![]() |
Paalzitten
Heey,
Donderdag ochtend begint er een wedstrijd paalzitten... Het is van donderdagochtend 9 uur tot vrijdag avond 9 uur zitten op een 5 meter hoge paal met klein voetensteuntje en zonder rugleuning.... het is dus 36 uur... Nog tips? heb het nl nog nooit gedaan.... xxxjes |
Tja, je moet er vooral voor zorgen dat je er niet vanaf valt.
|
Hmm, telepathie.
|
je zit vast met een riempje.. haha, ja, ik weet het, het is echt super nutteloos en kansloos enzo.. maar ik heb die dag 2 repetities en presentaties.. en ik krijg vrij.. vandaar
en de hoofdprijs is 500 euri... dus.. nog dingen waarmee ik me kan vermaken? |
Een laptop, betrouwbare vrienden, een stalen achterwerk en en boel doorzettingsvermogen zou toch genoeg moeten wezen.. :D
|
Ik kreeg gelijk een ander idee toen ik die topictitel las :|
|
Hoe moet dat dan als je naar de wc moet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en beter op een paal zitten, dan een paal die in je zit... |
Een kussentje is handig?
|
Waars dat...dat moet ik gewoon doen!
|
je ski broek aan, met een kussentje in je kont (y)
|
Citaat:
|
ooo kicken!
dat is nou echt iets voor mij! haha ik kan best een dag nutteloos op n paal gaan zitten...beetje met mn denksels...haha...of ik neem gewoon een boekje mee...of 2...dan kom ik de dag wel door hoor :D |
Citaat:
|
Hoe nutteloos......
(Alexanchez kan hierover meepraten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik paaldans liever dan dat ik erop zit...
|
En over hoeveel kilometer is dit? :cool:
Trouwens, wed·strijd (de ~ (m.)) 1 strijd van twee of meer personen om uit te maken wie op een bepaald gebied de beste is Hoe kun je de beste zijn als de prijs niet uitgaat naar degene die het het snelst heeft gedaan? Of wordt op het eind gekeken wie de minst houten kont heeft ofzo? :p |
Citaat:
|
Neem een stoeltje mee. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat je ontzettend veel eelt op je reet hebt.
|
discman, voor als je t erg lang volhoudt ;)
|
Citaat:
|
Neem een kussentje mee voor onder je kont, anders zit dat zo hard. (y) :D
|
misschien genant, maar neem een po mee voor als je moet pissen... anders wordt het van je tijd afgetrokken (strax verlies je de wedstrijd op 3 seconden :rolleyes: ) als je klaar bent met pissen, gooi je de inhoud naar beneden, vantevoren wel een waarschuwing :p
|
Citaat:
Ontopic: als je een beetje wilt practicen moet je op van die stangen van de deuren in de intercity trein gaan zitten. Zijn van die dikke stangen die kromgebogen naar de deur lopen, maar zo krom dat ze makkelijk als zitplaats kunnen dienen. De meeste mensen gebruiken dat ding niet als zitplaats omdat het niet lekker zit, maar een getraind kontje went daar wel aan. :o |
Drank en muziek. (y)
|
Denk aan Hasseltboy.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral niet aan HB denken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwarte monster haan.. ben ik zelf :p
|
kussentje, muziek en veel drank meenemen
|
:)
|
Citaat:
|
gewoon proberen te mediteren, anders ga je je daar vast gruwelijk vervelen :p
|
Zorg voor eten en drinken.(y)
|
zorg dat je mensen meeneemt die je via een stok met een haak ofzo eten/drinken kunnen bezorgen en voor een goed boek :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |