![]() |
Elf Fantasy Fair
18-20 juni vindt de Elf Fantasy Fair plaats in de Keukenhof te Lisse, een niet te missen evenement voor elke Fantasy fan! En voor de Lord of the Rings fans, acteurs Craig Parker (Haldir) en Andy Serkis (Gollem/Sméagol) zullen de Fair bezoeken. :D
Meer info op www.elffantasy.nl |
haldir?
|
ja, een Elf, die the fellowship tgenekomt als ze Lothlorien binnengaan en die Elf gaat ook nog dood op Helm's Deep, in Aragorn's armen.....does this ring a bell?????
|
fok nee :D.. smeagol ken ik wel :D
|
Does the word GAY have any meaning to you?
|
Als ik dit jaar niet weer op een of ander festival zit dan kom ik wel weer langs. Is altijd wel leuk om even rond te kijken.
(en nee exo, das niet gay ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar jeej, ik ga hene, heb zelfs zon jurk enzo, vet mooi, created by ME. :o
word de 1e keer btw, vorig jaar kon ik vanwge omstandigheden niet. Licht mij in! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
elf? is dat niet zo'n benzinemaatschappij? ;)
|
Citaat:
Ik zou zeggen check de site, het wordt voor mij ook de eerste keer, maar ik heb er zin in! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij..jij.. gothic homo!! (zo!! ;)) |
Aangezien het een kilometertje of drie bij mij vandaan is kan ik het natuurlijk niet missen.
|
hehe ik ben er ook dit jaar weer te vinden denk ik :D het is inmiddels traditie
|
Citaat:
Hoe duur is het eigenlijk? Just curious |
Citaat:
ticket voor drie dagen: voorverkoop 40,00 aan de kassa 42,00 |
Da's toch dat gebeuren dat iedereen in elfenpakjes loopt?
Hmm, laat dan maar... |
Ik ben er ooit een keer geweest en het viel echt tegen. Ik vind het geen aanrader :|
|
Muhaha wat dacht je dan ? :P :D
En nee ik houd van mensen uitlachen, maar om nou zoveel geld ervoor te betalen :( (n) Ik kijk wel gewoon naar de foto's op internet :d |
Citaat:
|
Ik vind dat dit topic wel een up verdient.
Als ik mensen kan vinden dan denk ik dat ik er wel even te vinden ben. Nog interessante mensen die gaan (misschien interessant genoeg om te meeten ;) )? |
JAAA!!! De Fair, ik ga ook, voor mijn 3de jaar, moet nog een jurk verzinnnen maar dat komt wel goed. Als je mensen wilt meeten ga dan ff naar t elf fantasy forum als je wilt (of zit je daar al??), daar organiseren ze meetings, tenzij je graag mensen van HIER wilt zien, maar dioe olui zijn ook erg leuk.
Fair forever! Fantasy forever! Tot dan! Meadow En kunnen de offtopic lui ff ergens anders hun ei dumpen? |
Citaat:
|
haha dat lijkt me retec00l om daar eens goed knetter rond te lopen.
|
Citaat:
Meadow |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat een grappig topic:D(Y) |
Citaat:
Geen elfjes kijken dus helaas :( |
Hm. Ik mis Walrock, maar ik heb het er graag voor over! :) Dit wordt ook alweer mijn derde jaar. En al wordt het voor mijn gevoel steeds drukker op het festival, keb er nog steed superveel zin in! :)
|
Hoewel ik vlak bij woon, ben ik er nog nooit geweest. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar lekker minder dichtbij dan ik :p |
Maar dat is ook dicht bij mij. ;)
|
Citaat:
Maar nog, ik zit lekker dichter bij :p |
Oh, als je gaat. Ga eens bij de verkoopstandjes op zoek naar Cirkel Zenter standje. Daar verkoopt EPD (forummer en mijn vriend) en dan moet je em ff de groetjes doen van mij :D
|
Ik ga, vorig jaar was het erg gezellig ondanks de regen. Hehe verheug me vooral op de treinreis. Hoe dichter je bij het festival komt, hoe meer mensen je met zwaarden ziet lopen :D.
|
Ik had willen gaan maar is door een aantal dingen niet door gegeaan.
Vorig jaar was het erg leuk! Gezellig sfeertje:) |
En? Leuk feestje?
|
Absoluut. Weer viel gelukkig ook honderd procent mee. Heb die Haldir guy niet gezien. Twintig euro voor een handtekening ofzo geloof ik (n).
|
ze kunnen de pot op met die kuthandtekeningen
alsof die gast me wat interesseert |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |