![]() |
De wedstrijd: je zoekt het, je hebt het, iemand brengt het...GELUK!
Hallo,
omdat het al weer een tijdje geleden is sinds de laatste wedstrijd, komt er nu een nieuwe. Deze keer hebben we voor het thema GELUK gekozen. De bedoeling is dat je een gedicht schrijft met dit thema, dat is de enige vereiste. Verder ben je vrij in het schrijven. En voor wie misschien nog wat ideeën voor de vormgeving op wil doen, op deze link staat een hoop informatie over verschillende rijmsoorten en dichtvormen :) . Insturen kan vanaf vandaag t/m zondag 9 mei. Insturen kan naar dansenoppapier@hotmail.com(zet ook even je nick erbij). Na 9 mei wordt er een poll geopende waarin iedereen zijn stem kan uitbrengen, en na een week lang stemmen zal er een topic met de uitslag geopend worden. Succes (y) , Dreamerfly en lovetear. |
Mag je meerde gedichten insturen? (natuurlijk niet te gek ofzo, gewoon 2. hooguit 3?)
Groet! Jeffrey. |
Ja, mag wel.
|
Als het goed is heb ik wat ingestuurd.
|
(y)
|
Wat een moeilijk thema :(. Maar ik zal mijn best doen :).
|
Ben benieuwd hoeveel inzendingen er komen! :)
Vanaf wanneer kan ik die lezen? |
Citaat:
De prijs is trouwens eeuwige roem, de winnaar krijgt een maand lang een sticky topic bovenaan dit deelforum met zijn gedicht erin. |
pff moeilijk thema inderdaad. en mijn deadline is de 7de al, want het weekend ben ik weg (oftewel, no chance we can change that deadline in the 10th? ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
/edit; alhoewel ik nog moet bedenken of ik persoonlijk dit als inspirerend ga ervaren in de nuchtere of in de bezopen situatie :| |
In dat geval zal ik er met de organisatie over vergaderen.
|
Na tientallen driftige discussies zijn we tot de conclusie gekomen dat het onmogelijk is om de deadline te verzetten in verband met dat de voorpagina dan door Baas Jon zal moeten worden veranderd en hij dat waarschijnlijk liever niet doet ;) .
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoooooo moeilijk is het toch niet? Ga lekker brainstormen, kaarsjes aan, wierrook en relaxte muziek... komt t vanzelf :) Enneh.. die eeuwige roem lijkt me wel wat :D Suc6! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Okok, ik beken, ik ben de organisatie :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
post of stuur iets in! |
Je hebt mijn gedicht toch wel ontvangen he ?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haaaj ik ben nieuw hier, en het lijkt me leuk om mee te doen met de dichtwedstrijd [nog maar 2 dagen de tijd owneee] haha, maar uhm wat ik wilde vragen, moeten de gedichten in het nederlands? of mag het ook engels zijn??
kusje mlissa |
Mag ook wel in het engels hoor :) .
|
Er zijn al een mooi aantal gedichten opgestuurd, maar er mogen meer bij;):) (y)
|
Ok, ok, een tweede gedichtje opgestuurd (:
|
Hey, ik ben hier nieuw. ;) Zelf schrijf ik graag gedichten en verhalen. :D Mag je je gedichten voor de wedstrijd ook posten?:confused:
|
Als je mee wilt doen met de wedstrijd, moet je ze opsturen. Dan worden ze bij de opening van de poll allemaal tegelijk bekend gemaakt, gepost zeg maar. Dan moet je ze dus niet posten (:
Dacht ik zo... |
Citaat:
Posten moet je niet doen, het is de bedoeling dat de gedichten tot de uitslag anoniem blijven natuurlijk :) . En mensen: opschieten, morgen is de laatste dag dat je in kunt sturen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |