![]() |
schelden
we hadden gister een examen feest en er werd alleen maar hardcore gedraaid heb nog nooit zoveel scheldwoorden gehoor!
wat is het achterlijkste schelwoord of naam die jullie ooit hebben gehoord???? |
Citaat:
tegenwoordig zijn alle nummer's met mother fucker.. fuck ya.. en wat de ergste is.. je hebt genoeg.. harde woorden |
Citaat:
|
Hardcore klinkt mij al heel ernstig in de oren.
|
Citaat:
|
het was ook echt een ramp hoor we wisten het ook nie en na een uur gingen er al heel veel weg en jah roen ben ik ook maar gegaan. maar om toch nog een leuke avond te heben ben ik samen met e vriend naar de mac-drive gegaan haha
|
Offtopic: Hardcore hé? :|
Alle scheldwoorden met een ziekte erin. |
Citaat:
|
Een examenfeest met alleen maar hardcore? Coole school heb jij :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan hadden ze gewoon tussendoor moetn doen of het laatse uurtjeuh want er was dus echt geen hol aan aan die hampstestampe koppijn muziek
|
Hardcore r0x0r j00 b0x0r.
|
Citaat:
|
Wil je een keer mee naar een hardcorefeest, beste dukko?
|
Citaat:
|
Dan moet je je kaartje wel zelf betalen, doen alsof je me niet kent en zelf vervoer erheen regelen.
|
Tsja.. Als ik word uitgescholden vind ik dat altijd erg, maakt me niet uit wat ze zeggen..
Ik vind het alleen wel een beetje zinloos om zomaar met kanker te schelen, maar ja. |
Met kanker schelden lucht wel het meest op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vieze uit de baarmoeder gerukte kankermegool
|
Vervloekingen en ziektes zijn minder.(n)
|
stomeling
|
moederkoek
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: mensen die overal het woord k*nk*r voorplakken verdienen het dood te gaan aan die ziekte. |
Citaat:
|
Boefje
|
Citaat:
|
alles met kanker
dan ben je echt dom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is het slechts het noemen van een ziekte, mensen die zich daaraan storen zijn emotionele (...) apen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik scheld nooit met kanker, maar alleen omdat anderen zich daaraan irriteren. Ik snap alleen niet waarom, omdat het slechts een woord is. Boeieh dat er zoveel mensen aan die ziekte overleden zijn (niet verkeerd opvatten). Maar dat staat verder los van de echte betekenis van het woord. |
Het liefst gebruik ik een combinatie van godslastering, dodelijke ziektes en geestesgesteldheden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen vinden het (lijkt me) dan ook niet erg om de betekenis van het woord, maar meer omdat er bv. familieleden aan overleden zijn. |
Citaat:
|
Combinaties met : Jood, Homo, Neuker, Geil
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het bekendste scheldwoord blijft toch denk "je moer"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |