![]() |
Moet ik ut zeggen??
hey whaha iets heeel onzinnigs whaha maarrrrrrr ik heb iemand un anonieme kaart gestuurd die ik via msn kennn en daar was ik ooit verliefd op en nu weer un btje en diegene heb ik al 2 x ontmoet en dat zal binnenkort vast wel weer gebeure maar toen heb ik gister diegene un kaartje gestuurd maar hij weet hast cker dat ut van mij is :S whahaha omdat ie weet dat ik al is verliefd op m ben geweest maar ik sgaam me dood als ik um dan weer zie whahah maar meot ik ut nou zegeg dat ie van mij komt of niet!!?
|
Ik zou hem in zun oor verkrachten.
|
oew yeah..... :S lol.....:S
|
foei reverend, ten eerste, typ even normaal dan kan ik het lezen zonder een half uur van mijn kostbare vrije tijd uit te trekken, ten 2e, hij weet waarschijnlijk al dat het van jou is, en je hebt het annoniem verstuurd dus waarom zeggen, maar als je serieus wat wilt beginnen vraag dan gewoon of hij met je uit eten wilt of iets dergelijks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whahahah lol lol hahaha ik vin ut wel un groot probleejm mah is nie meer 4 liefduh en rulatie?kweenie hoowr mah denk ut gwoon weetju.
Kusju 4jouh! |
Moppie toch...
|
Als dit serieus is, mag je het op Liefde & Relatie posten. Als dit niet zo serieus bedoeld is, mag het op Onzin. Verder raad ik je aan iets duidelijker taalgebruik te hanteren, bijvoorbeeld met punten en komma's. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |