![]() |
closed
closed
|
novice is:
http://members.home.nl/novice-band/IMG_0158.jpg dus ik hoef mijn mening al niet meer te geven. |
aan de nummers te zien is dit gewoon 'your average friendly neighbourhood'-band....
|
tlijkt wel een EO band
wat een gristelijke koppen :D enne, koffer-bends zijn er genoeg |
:d
|
Citaat:
|
dit is van het type:
"voor feestjes en partijtjes" |
kadglsfg
|
a
|
Citaat:
|
Citaat:
Cut_off / ]{ing, I need translation!!!!!! Nee, maar je hebt gelijk. Als mijn opa 100 wordt zal ik aan "Novice" denken... |
Citaat:
Ten tweede heb ik een verre van christelijk hoofd. ten derde speel ik niet in een cover-band, ik maak mijn eigen nummers. ten vierde vroeg je mijn mening. ten vijfde kijk ik genoeg naar mezelf. ten zesde is dit het zesde punt, maar ik weet even niks. |
b
|
Citaat:
|
c
|
hah, nouja hij heeft wel gelijk wat betreft het afkraak gebeuren.
Het is een coverband en dit is een forum waar mensen uit het hele land komen. In elk dorp zitten wel minstens 5 coverbands, laat staan steden. Coverbands(met websites) te over, waarom zou dit zon speciale coverband zijn. Lees birthmark's sig. |
|
Citaat:
BWAHAHAHAHAHAAAA, sorry dat ik geen limburgs dialect versta :D:D het spijt me echt :D roughneck, face it. We zitten hier gewoon niet te wachten op dat soort bandjes. En dan ook nog de nummers die ze coveren: ongeveer de meeste gecoverde nummers door amateurbands. |
Citaat:
:D (y) ze maken dan ook geniale rock 'n roll, althans...ze coveren geniale rock 'n roll muziek :D |
Citaat:
http://members.home.nl/novice-band/IMG_0096.jpg |
als jullie der niet op zitten te wachten, ga je toch mooi andere topics bekijken en lezen!
|
Citaat:
peter pan speedrock - bad year for rock 'n roll hahahha pm gehad? |
Citaat:
denk je dat er iemand hier wél op zit te wachten? |
Citaat:
|
d
|
Citaat:
Je moet tegenwoordig openminded zijn, dus ik deed dat. Ik nam een kijkje maar besloot alsnog dat dit gewoon een 13-in-dozijn bruiloftsbandje is. En doe wat aan je zinsbouw en grammatica, dadelijk gaan we je daar ook nog op afkeuren. VRIEND. |
g
|
Citaat:
nee, das een geintje. Kwestie van smaak... maar je ziet zelf hopelijk toch wel in dat Novice niets bijzonders is. Laat ze eerst maar eigen nummers gaan schrijven, en dan mag je het hier nog een keer proberen. |
g
|
Citaat:
En dan jezelf nog afvragen waarom de rest van het land jullie zo'n vreemd volk vindt. |
g
|
Citaat:
|
g
|
Citaat:
Dus je ziet zelf ook in dat het op het moment niet veel bijzonders is? |
h
|
Citaat:
dus je spreekt voor alle limburgers? |
j
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus je beste vriend vind je een verrader maar je haat hem niet? euh...ok:s Ok, nu weer ontopic! |
j
|
ze treden wel lekker vaak op, zeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dan toch wel dat je begrijpt dat ik bedoelde dat je gewoon de ballen verstand van muziek hebt. |
Citaat:
|
Als de topicstarter nou gewoon alle onzin negeert en ontopic blijft, jullie geen onzin meer neer zetten en ook ontopic blijven, dan geef ik dit topic nog een kansje.. dus gewoon bij de muziek blijven :)
En niet limburgers gaan beledigen :nono: |
Citaat:
|
als je een band gaat promoten via een website waar geen downloads op staan kun je ook alleen maar kritiek (of juist niet) gaan verwachten op basis wat je daar ziet? Sorry, maar volgens mij spreekt dit gewoon niet aan. En het gaat het wel om de muziek maar als dat nergens te beluisteren valt houdt het op.
op kazaa was niks te vinden iig |
Citaat:
ram jammer voor je, tuup |
Onze vriend roughneck01 weet wel goed hoe ie een band moet promoten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |