![]() |
hoelang dronken?
mensen dit is serieus
ik had zaterdag een liter pure rum op heb met wiet en dergelijke en zondag en vandaag voelde ik me nog dronken. is dit normaal? ik heb niet gekotst of iets dergelijks.. ( i wish ) |
mja ik heb soms wel dat ik als ik kort geslapen heb me 's ochtends nog wat zweverig voel.. maar dat is na een uurtje ofzo wel weggetrokken.
|
ja kan best... dat zie je toch
|
ONMOGELIJK!
ik zou meteen naar de dokter gaan SNEL |
Citaat:
|
bedankt voor de serieuse antwoorden....
vandaag voelde ik me weer normaal. klote om weer in de realiteit terug te komen joh. |
erm
fles rum puur = 80% ofzoiet als ik het nog goed weet een hele fles? ofwel is je slokdarm nu helemaal weggebrand zodat je het moet type of anders zal het wel iets anders zijn dat je hebt gedronken ofwel schrijfde dit van een ziekenhuis waar je ligt omdat je alcoholvergifteging in de hoogste graad hebt |
Citaat:
Ik denk dat pure rum indat geval gelezen moet worden als pure becardi breezer ofzow :o |
Citaat:
*deze persoon kan niet aansprakelijk worden gesteld voor haar smerige/gemene/lullige/zieke/droge gedrag tegenover andere personen*:rolleyes: |
ja als je niet lang slaapt nadat je dronken bent geworden, dan ben je darna nog steeds lichtjes (soms echt zat zelfs)
heb ik af en toe wel es als ik uitga en weer om 8 uur les heb :eek: jep 8 uur. een keer bij wiskunde was het net iets te erg :o, maar voor de rest ni heel veel last van gehad |
Citaat:
je hebt ook minder sterke Rum hoor. Ik dronk vroeger heel vaak bruine jamaican rum en die was 40% . Maar das nog steeds fucking veel 1 liter van 40% drank. ik weet zeker dat je daar ook wel alcohol vergiftiging van krijgt. |
je bent gewoon dom dat je zoveel drinkt :D
|
Citaat:
|
oh hi mensen... :o
't was 40% ik bedoelde puur dat er niks door ging ofzo. maar dit was al een week terug.... ik ben nu weer normaal :D |
hehehe :D
|
ok dan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |