![]() |
Idols
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat die brildragende papzakken en puberende menstruatieproblemen van het programma Idols het idool van iemand hier is.
Maar wie zijn jullie idolen dan wel? Ghandi? Malcolm X? Churchill? of J.Lo? Madonna? Robert Smith? Keith Richards? of Schumacher of Johan Cruiff of dat ene mokkel met die brede smoel die geloof ik paardrijd of schaatst ofzo? of gewoon de buurman? of Rodina? of je oma? Vertel het mij want ik brand van verlangen! |
Ik heb eigenlijk geen idool, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets mis, dus ik ook niet opzoek :cool:
|
Avril <3
|
Hisui. <3
|
<3 Robbie Williams <3
|
heb ik niet...
|
Mijn ouders
|
m'n vriend!
|
haha nee ;)
Shakeel is men echte naam.. en heeft niks te maken met de basketballer :cool: |
Nog altijd mezelf.
|
Ik heb geen idool.
|
~(S-|-)2v!lL~ is die van mij.
|
Corrie de Cock - Ex-buurvrouw en voorbeeldig huisvrouw..
|
Ninh, wat een stoere boy is dat (Y)
|
ik heb niet echt een idool.
Ik ben daar in tegen ook niet echt een fan. Posters, pennen en dergelijke daar doe ik niet aan maar norah jones is echt geweldig. |
ik doe ook niet aan mensen verafgoden.
wel heb ik voor sommige mensen veel respect en bewondering. voorbeelden? ozark henry. bernard sumner. depeche mode. madonna. morrissey. marilyn manson. chris olley. |
Citaat:
met d'r stierenpiercing \:D/ |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wegens zowel mentale (spot) als fysische (klop krijgen) redenen ga ik mijn idolen niet vermelden :D. :o
|
Ah toe?
|
Citaat:
en biep niet zo jaloers ik moet aan mijn trekken komen met posters en andere merchandise, jij hebt tenminste zijn piem0l. :nono: |
Madonna natuurlijk! (y)
|
Ik heb geen idool.
|
Citaat:
Dus in kort \M/ = c00l enz:) |
Citaat:
|
Tori Amos
Anneke van Giersbergen (The Gathering) Daniel Johns :bloos: |
Stiekem ben ik wel fan van Boris :bloos:
Maar echt een idool? nee, daar doe ik niet aan. |
Citaat:
Maargoed tijdens het overblijven ging ik vroeger tjicks pimpen met karate demonstraties en de spagaat \M/. |
Dido vind ik wel héél vet, maar ik weet niet of het mijn idool is..
|
Dr Phill, hij kan zoveel hersenlozen bij elkaar krijgen, dat is gewoon geweldig :)
|
Citaat:
Marilyn Monroe, etc |
Kurt Cobain is mijn idool..
Zijn leefstijl, gedachte gang en muziek vind ik facinerend.. Overigens sta ik dan weer niet achter zelfmoord, en vind het een goedkope oplossing voor problemen.. (Ervanuitgaant dat het zelfmoord was). |
Citaat:
|
Theo Maassen[gewoon wat lullen en mensen lachen om je en betalen massa's geld om je te zien lullen] en Bam Margera[Pro-Skater zijn, in Jackass spelen en een eigen spinoff krijgen waarmee je ook massa's geld mee verdiend].
|
Citaat:
|
Hans Teeuwen, Bert Visscher, Norah Jones, Nelly Furtado, vriendje
|
Citaat:
(en stiekem leeft hij nu op een eiland samen met 2Pac en Elvis en James Dean en Marilyn Monroe en Janis Joplin) |
Citaat:
"Ervan uitgaant dat het zelfmoord was". Dat is teminste het officiele politierapport.. Wat overigens van geen meter klopt, met je eens voor de gein hetzelfde wapen pakken, op jezelf richten en dan kijken of je bij de trekker komt.. Dat lukt je niet. Maar denk niet dat het Courney was.. Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |