![]() |
Emo party
Op 15 mei in JC Metro in Panningen
Met This Beautiful Mess, Confuse the Cat en waarschijnlijk ook Sender. This Beautiful Mess Confuse the Cat Sender :) |
sender heb ik ooit weleens gezien, toen vond ik ze aardig cool (Y)
|
Citaat:
|
he getver
emo |
ik heb zelf een optreden helaas, wel vlakbij dus wie weet
|
panningen, komen daar de emobashing fastcorepimps niet vandaan?? :p
iig veel te ver weg voor mij + ik ken de bands niet |
Lekker dichtbij :D
Jammer dat sender gaat stoppen |
emo shjwemooo :rolleyes:
|
This beautiful mess heb ik op Paaspop gezien. Moet iedereen zeker een keer checken (y)
|
emo party
mooie tegenstelling |
Citaat:
|
emo - party, leuke paradox
This Beautiful Mess in ekko met deathcab gezien en vond het niet veel aan. |
Emo party - wat een oxymoron
;) |
This Beautiful Mess is best wel...
Kut. |
Citaat:
|
Ze was nogal streng christelijk enzo (n)
|
Citaat:
|
|
das de flyer die ik nét gemaakt heb...
dus geen sender helaas maar wel _November* een oude site met weinig info: http://www.goape.nl/november anyway, de laatse sender show komt er nog wel aan in de metro maar dat wordt een andere keer... lydia heet ze toch? ik vind 'r wel cute... |
Wacht maar tot je godsdienst van haar krijgt....
|
jeej! _November* ! :cool: (y)
|
this beautiful mess heb ik in het voorprogramma gezien van DCFC en ik vond ze eigenlijk best wel goed...
|
Citaat:
was november niet zo half non-actief ? cedrickse en muziekvlinder this beautifull mess is wel okay ja. alleen vond ik de zanger beetje vervelend doen. |
heej melvin :)
ja _november* is heel half-actief, maar door gisteren een knoop door te hakken en gewoon de naam op de flyer te zetten heb ik mezelf verplicht er weer tijd voor te maken :D Ik heb geen idee wat het wordt, en op wat voor manier, maar m'n gitaar en ik zullen er in ieder geval zijn de 16e :) en heej; iedereen: KOOP DE VEHICLE-EP want die is mooi. |
euh... de 15e that is.
de 16 speel ik in sittard-fenix... :S |
een Emo party.. :D
Gaan we dan een potje janken ofzo? ;) |
Haha, die kerel van _November* houdt van Dashboard Confessional, hahaha, wat een loser.
|
wat is emo?
|
Citaat:
is dit nou een slechte poging tot ironie, of ga je me vertellen dat je medewerker bent, en dit forum zo'n twee jaar niet bezocht hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
mall emo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
beyonce justin timberlake 50 cent en voila je hebt emo |
Citaat:
Voor 'old school' emo. Het is (zéker tegenwoordig)een heel vage genre aanduiding, je leert het niet kennen door simpelweg een post van iemand te lezen. Ga wat van die bands luisteren, en je herkent het element wel. |
Citaat:
|
hmm. heb er nog geen goed beeld van. ik stel me bij emo bands als Face Tomorrow en Lost Prophets voor.
|
Citaat:
En. This beatiful mess is goed. |
emo <---> party :confused:
|
wat een originele replies allemaal zeg..
maar goed, beste manier om te ontdekken wat emo is, is natuurlijk gewoon om allemaal naar de show te komen :) of wat mp3s te luisteren: www.thisbeautifulmess.net www.confusethecat.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
This Beautiful mess is wel goed trouwens
|
Wat is een emo party? Kijkt iedereen dan The green mile ofzo? :cool:
|
Citaat:
|