![]() |
Kleurenvlekken
Ik heb vaak, als ik ergens naar kijk, of als ik wegkijk, dat ik 'kleurenblokjes' in de lucht zie zweven. Bijvoorbeeld als ik naar de tv heb gekeken, en ik kijk dan ineens naar rechts, dat ik een soort groen vierkant zie op mijn netvlies...het is nog gewoon doorzichtig enzo, ik zie de omgeving gewoon goed, maar ik zie gewoon wat kleurigs zweven :confused:
Zo heb ik dat ook, in andere kleuren, en in andere vormen. Gister zag ik twee ei vormige vlekken naast elkaar, die van blauw naar paars gingen. Ik weet niet echt wat dit is, misschien kan iemand mij helpen? MIsschien hebben meer mensen het? :) Trouwens, ik denk niet dat het aura's zijn van dingen, want ik zie het nergens 'omheen', het zweeft gewoon op mijn netvlies. En soms komt het (zoals de tv) van voorwerpen af, maar soms ook niet (jah, misschien wel, maar niet zo duidelijk dat ik dat zo kan zien). Btw. nu ook weer, ik keek naar mijn toetsenbord, en ik zag een paars/violete streep op mijn netvlies. Naja, thnx voor het reageren alvast :) |
dat is gewoon hetzelfde als dat je naar een lamp kijkt en weer weg.......niks om je zorgen over te maken
|
Citaat:
|
Jupz, dat is hetzelfde als je bijvoorbeeld een poos naar een blauw vierkant met rode vlek erin staart - als je daarna naar een wit vel papier of zo kijkt, verschijnt er een oranje vierkant met een groene vlek erin.
|
Citaat:
Denk ikki ook....:) |
Ok vraagje: Hoe verklaar je dan dat het op commando gaat wanneer ik wil en het binnen 1 sec weer weg is. Dus niet tengevolge van staren dat het dus idd nog een poos op je netvlies blijft staan...
|
Citaat:
Mare je kan die vormpjes ook maken hoor. Doe je ogen dicht, en denk er maar ff aan. Of ogen open, in het donker, en denk er ff aan, paar keer knipperen met je ogen, en je ziet ze. Tis heel normaal. Groetjes Louis |
Bedankt voor jullie reacties :) Jammer dat het nix is :p
Trouwens, dat wat ik nu heb verteld wat ik zie, dat zie ik soms ook om mensen heen, zo'n 'waasachtig' iets, een randje van 1-2 cm, meestal groen, maar soms ook een andere kleur, en dan meestal alleen rondom hoof/nek, maar soms ook totaan de middel... En, nog een vraagje...ik zie soms een fel stipje door me netvlies dwarrelen, het lijkt een beetje op wat je hier ziet: http://www.skhm.org/sol/imagessol/im_kirlian_leaf.gif een stipje van dat soort licht, wat dan even door mijn beeld zweeft. Is dat ook net zoiets als die kleuren, dat iedereen dat heeft enzow? |
Citaat:
|
ach ik zie zo vaak rare kleuren of sterretjes of wat dan ook.. maar ben vaak duizelig dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |