![]() |
Wat wil je eens in je leven nog doen?
Wat wil je absoluut een keer gedaan hebben voordat je leven over is?
TS begint: - Goed leren drummen - Een reis naar Nieuw Zeeland of de Himalaya |
Een keer Barcelona - Real Madrid meemaken.
Naar Amerika en alle grote steden bezichtigen. Australië. |
ehm... roadtrip van de eastcoast naar de westcoast van de VS en nog meer van dat soort (bijna) onbeperkte vakanties...
verder zou ik wel eens zielsgelukkig willen zijn :o :) |
Parachutesprongetje of twee.
|
terug naar Oeganda
|
bergklimmen
|
Emigreren!!!!
|
Me verdrinken in tomeloze hartstocht.
|
Een grote scheur huren en daar allemaal Grolsch in opslaan.
of Gewoon optreden met mn band... |
hier heb ik vaak over nagedacht :)
ik zou zeker nog eens naar spanje willen gaan |
Forumbaas+ worden :cool:
|
Citaat:
|
Zoveel mogelijk landen bezoeken.
|
hoop landen en culturen zien, goed kunnen gitaar spelen (heb er te weinig gedult voor... )
|
- Naar Australië of Nieuw Zeeland..
- € 1000 aan een goed doel geven.. |
Wat ik absoluut zou willen?:
Mijn huidige leventje zo houden als het is, meer wens ik niet. Overige dingen die ik wel zou willen doen: -Zweeds leren -Leren salsa dansen zonder ruzie te krijgen met medeleerlingen -Een populair iemand die een ander aan het pesten is eens flink belachelijk maken totdat dat arrogante figuur in tranen uitbreekt -Wraak nemen -Een gezinnetje stichten -Mijn rijbewijs halen -Afstuderen -Na jaren geploeterd te hebben eindelijk eens zelfverzekerd worden over mezelf -Nog iemand zielsgelukkig maken (al ben ik al meer dan tevreden met wat ik bij een zeker iemand bereikt heb) -Een baan krijgen bij een bekend pc games ontwikkelaar -Het waarnemen van een positieve en enorme technologische/wetenschappelijke doorbraak |
Ontwikkelingswerk in Afrika doen.
|
Neuken.
|
Hasseltboy unbannen.
|
Te veel..
* wereld reis maken met mijn vriend, waarbij we beginnen in Parijs * heel erg hard gillen, maar dat niemand je hoort * echt heel erg goed lam zijn * heleboel vrienden van de basisschool zien * iemand uitschelden (ik heb al n slachtoffer) * een hele serie mooie foto's van mezelf laten maken * met mn beste vriendin op vakantie naar Spanje * een gebouw opblazen, omdat het toch tegen de grond moet * de hele school op zn kop zetten * de lotto winnen om dit te bekostigen :( |
Naar alle Disney Pretparken in de wereld zijn gegaan :)
(ik hoop in oktober of februari met de eerste te beginnen :p) |
Citaat:
|
Gewoon een scout pakken en zoveel mogelijk mensen een headshot geven.
|
DJ worden
|
Anfield Road bezoeken
In de VS een Football wedstrijd bezoeken |
naar Japan
rondtrekken door Hongarije, Roemenië en omringende landen een tattoo laten zetten en iets bereiken ofzo, zou ook wel leuk zijn |
Paardgereden hebben op de geweldigste plek van de wereld. Alleen moet ik nog ontdekken waar dat is. ;)
Gedoken hebben bij een mooi koraal. Bungjee jumpen boven water. (Een aantal mensen in elkaar trappen) |
Reisje in een luchtballon :)
|
Citaat:
|
In een F1-wagen racen
|
-motor leren rijden
- parapente leren vliegen - advocaat worden - boeddhistisch monnik worden in Thailand |
Parachute springen
|
- backpacken in australie (en dat gaat gebeuren ook,na mijn studie:))
- een keer "de liefde bedrijven" (zoals dat zo mooi heet) in een vliegtuig - parachutespringen - wrakduiken |
Citaat:
Oh ja, ik wil nog naar Zuid-Amerika. |
nog een aantal keer bungyjumpen, maar dan boven een ravijn
en parashute springen |
Citaat:
Hoogleraar worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat jij daar ook wel van terugkomt, als je -ik citeer- een keer goed sufgeneukt wordt. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een huis kopen in Kroatië.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |