![]() |
hoeveel McDonalds in de wereld???
Eigenlijk vind ik dit best wel een raar onderwerp om over te praten, maar ik zat vandaag met mijn vriend in de McDonalds en ikwas me echt eens aan het bedenken, hoeveel van deze "restaurants" er wel niet zijn over de hele wereld!!!
Ik weet niet of je dit ook zo ff op internet kunt opzoeken, heb ik ook eig ff geen zin in om dit te doen :bloos: maar goed meschien komen hier wel van die leuke antwoorden uit of heeft iemand anders het voor mij opgezocht :) |
|
Ik gok een paar miljoen.
|
Ik weet wel dat ze in 119 landen zitten :p
|
Citaat:
|
Te veel in ieder geval. (n)
|
Citaat:
was er in mijn woonplaats ook maar een :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan natuurlijk ook al die 119 macdonalds sites afgaan en dat allemaal bij mekaar optellen :cool: . Ben ik slim ofwat :P
|
Whahahaha jah dan ben ik toch wel ff bezig he :P
Voor mij kunnen er geen macs genoeg zijn :D |
Citaat:
Ik vind 2 mac's in de Grote Houtstraat in Haarlem al overdreven. Come on.. Alsof je na 200 meter alweeeeeeeeer honger hebt :confused: |
Nou !!!! :p
Neej is ook un beetje overdreven,ma bij mij in de stad is helemaal geen mac :( |
Citaat:
|
Bij ons hebben ze er gelukkig ook geen.
Ze hebben die dingen idd echt overal. In Tilburg hebben ze er ook al twee op zon 400 m van elkaar (de ene is dan wel alleen afhaal en kleiner assortiment maar toch). |
Het is maar waar je je in interesseert..
Ontopic: geen idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag het ze via een mail of zo :o
|
30 seconden werk:
Citaat:
|
Hmm, ik werk er sinds kort en ik heb in het introductie filmpje het wel gezien, maar weet het niet precies meer :)
ow ik zie dat het al opgezocht is :) naja :) |
moet je nagaan hoe veel tijd en mensen het kost om bomaanslagen in alle macs te plegen. :| Zo komen we er nooit vanaf....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier alleen al 3 in het centrum :(
|
Die in het centrum van Enschede is wel leuk, daar mag men gratis onbeperkt bijvullen. Soms koop ik daar dan ook een kleine jus d'orange, waarna we met z'n achten onbeperkt bijvullen en allemaal een paar bekers leegdrinken. Het bedrijf wordt er niet echt armer van, maar alle beetjes helpen. (y)
|
Citaat:
Maar het kost ze inderdaad niets... maar het levert 'ons' wel iets op :) |
Citaat:
|
McDonalds zuigt.
Op bepaalde gebieden, maar op andere gebieden zijn ze juist heel goed. Maar voor mij is het niets. |
op welke gebieden zijn ze goed dan, fleet?
|
teveel, dat is duidelijk :p
|
de Mc voed 1 procent van de wereld bevolking per dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou mensen bedankt dan 31.000 Macs das toch best wel veel he :P
Ma nog iets MacDonalds is echt wel veel lekkerder dan de Burger King!! Maar goed dat is dan alweer eens mijn mening en ik weet ondertussen dan ook wel dat er mensen zijn die er helemaal niet van houden!! Goed, ikke dus lkkr wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
natúúrlijk is MD goed voor onze economie, maar dat is General Motors ook, en Shell, en elke multinational. Daarom bestaan ze.
Maar wegen die voordelen op tegen de nadelen? |
Hier in Vlaardingen zijn er 2, en zo'n grote stad is Vlaardingen ook weer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaardingen ligt naast Rotjeknor Geen belgie dus Ontopic: Ik ben maar wat blij met de MacDrive :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |