![]() |
Beste game aller tijde
Wat vind jij de beste game aller tijde?
In mijn geval: metal gear solid |
topic nr 40892634.
|
Citaat:
misschien moet je hier dan maar niet meer komen, jezus wat kan je je leven verzuren als je hier al 40892634 topics van gezien hebt... btw, Black and White is wat mij betreft het vetste spel ooit, gewoonweg het meeste plezier aan beleefd, online en single |
das een moeilijke...ik bedoel, er zijn 10.000 vette games en elk half jaar heb ik weer een beste game allertijden.
Maar als ik dan toch moet kiezen....ik denk Elder Scrolls III Morrowind. |
Citaat:
|
Whatever.
Wat mijn betreft is de beste game Ocarina of Time. No contest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
little big adventure II :)
|
Citaat:
kijk dit is dus een van die 10.000 beste aller tijden (ook een van mij dus :p ) |
Final Fantasy VII
Discussie gesloten, ik ga naar bed. |
StarCraft: Broodwar natuurlijk.
|
Citaat:
nou nee... grote jongen dat je daar bent... |
kweet niet,
ik twijfel tussen Medal of Honour AA en Railroad Tycoon II |
monkey island.
|
Monkey Island, 1,2,3!!
4 heeft het monkey-gevoel helemaal niet! |
Denk dat je het beste spel niet echt kan noemen aangezien er hele verschillende genres zijn. De betere vind ik: Diablo 2, Red Alert, Shogun total war en Jedi Knight 2: Jedi Outcast. Als ik daartussen moest kiezen zou het toch Jedi Knight 2: Jedi Outcast worden. Daar heb ik me ten slotte het langs mee vermaakt.
|
Command & Conquer: Red Alert.
En ik ben het ermee eens dat dit topic de laatste tijd al tot in den treure herhaald is. |
Citaat:
|
Cs
|
Ocarina of time (natuurlijk) :D
|
Billy's Rekenbord.
|
Citaat:
Super Mario Bros. Deel 1 op de NES that is. MET Duck Hunt op dezelfde Casette! |
Citaat:
:D yeah een mede- fan eff heel off-topic ookal is het zeer onwaarschijnlijk dat 3 nog ooit gaat uitkomen, ik blijf hoop houden. De rechten liggen namelijk nog bij de oude publisher, en er waren geloof ik wat financiele problemen. Wel komt er midden 2004 trium planeta uit, een soort gelijke game van dezelfde makers ( frederick raynal) maar hier is verder nog weinig over bekend. Wel dat de releash al 1 X is uitgesteld. :rolleyes: |
half-life
|
Citaat:
|
Citaat:
Black & White is mijn keuze, gewoon zo orrigineel, de vrijheid. Geweldig. Ik wacht met smart op B&W2. :) |
The Legend of Zelda: Link to the Past
|
Citaat:
Hoewel ik NFSU ook gaaf blijft. En UT ook. |
Die Hard Trilogie - PSone
Dit spel is ZOOOOO vet!!! |
Het eerste deel van de Monkey Island reeks (the secret of monkey island), maar zoiets is erg persoonlijk. Zal ook met jeugdsentiment te maken hebben in mijn geval
|
Pacman!
|
Lol, er zijn er voor mij zoveeeeeel.
LBA II idd heeel veeel fun aan beleefd. Ik speel tegenwoordig Battlefield Vietnam, ook zeer vermakelijk. Verder Swat III (Sorry, ben een beetje fan van deze elite-unit, ligt dus wel een beetje aan mij) een andere goeie schooters. Een echte beste game zou ik denk ik niet kunnen noemen. |
mmmz, ik denk dat ik per genres die ik vooral speel mijn beste games op ga noemen :) aangezien je een racegame niet echt met een shooter kan vergelijken vind ik en je dan alleen maar euh een persoonlijke voorkeur heb:
RPG: Final Fantasy 7 (3 of 6 ook wel :o ) Adventure: Zelda Ocarina of Time Platform 2D: Super Mario 3 (hoewel de donkey kongs er ook vlak achter zitten:) heerlijk snel speelde dat altijd:)) Platform 3D: Super Mario 64 toch wel :) Point and Click adventure: tja... Monkey Island...:) nou ja de hele serie toch wel:)... nou ja, eigenlijk wel alles van Lucas Arts. Flight game: Star Wars Rogue Squadron 2 voor mij toch wel :o groot SW fan en spel erg goed gemaakt. genoeg aktie iig;). Race: Gran Turismo... hoewel Mario Kart is voor de fun het vetste:). Shooter: toch wel Max Payne die reken ik tot het shootergenre:) God-sim: Black and White... briljant bedacht!(y) RTS: Moet ik toch voor Red Alert 2 kiezen... simpele besturing en goed uitgewerkt lekker vlot. nou ja, dit is ongeveer mijn lijstje... het zijn allemaal spellen die ik gespeeld heb en het beste in hun genre vind... |
goldeneye
punt |
Momenteel is dat Monkey Island 3 weer even voor me.
Net weer begonnen, wat een game <3 [guybrush] How can you see without eyeballs? [murray] How can you walk around without a brain? Some things no one can answer. |
ow ja... was nog beste espionage game vergeten: Metal Gear Solid!!!
|
Dat zijn er teveel om op te noemen, maar aantal games waar ik écht veel tijd aan heb besteed:
Mario Kart 64 GoldenEye C&C Red Alert Counter-Strike |
qua originaliteit simpelheid en toch leuk om te doen.
boulderdash :D, jammer dat die niet op de pc is :( |
Age Of Empires II The Conquerors met stipt nummer 1 (y)
|
The Sims, en de GBA versie is uitgespeeld!
(Tja, ik ben een meisje en uit onderzoek blijkt dat vrouwen het liefst de touwtjes in handen nemen ;) ) |
- pokemon red/blue (gameboy)
- mgs (psx) - gt2 (psx) - ff7 en 8 (psx) - hl + mod cs (pc) |
de civilization serie
Civilization I Civilization II Civilization II ulitmate edition Civilization III Civilization III play the world Civilization III conquest |
Grand Civ Slam is voor mij de nr1. :) Oud maar hij blijft leuk!
|
the sims
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt al 15 tot 20 keer uitgespeeld, fantastisch :) |
Citaat:
|
ik denk: the sims..... :( klinkt misschien n00b, maar geen 1 spelletje heb ik zovaak gespeeld als the sims en al die uitbreidingspakketten
|
Ninja Gaiden (Xbox versie dan wel) ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |