![]() |
Age of the empire 2
Bestaat de 3de spel nog van dit????
Ik vind het leuke spel zit elke dag achter de laptop om deze spel!!!!!!!!!!!!! |
Ik zit te denken dat je Age of Empires bedoelt, maar als je het dagelijks speelt zou je nooit zo'n typfout maken.
Anyway, mocht het toch in het hoogst onwaarschijnlijke geval toch zo zijn dan is het zo dat er nog geen deel 3 is. Er is wel een soort spin-off genaamd Age of Mytholygy |
|
|
je hebt van de age of empire series na age of empires 2, alleen nog een uitbreiding genaamd age of empires the conqueors ( hoe je het ook schrijft)
Opzich is er aan die uitbreiding niets anders behalve nieuwe volkstammen die je kunt kiezen, en dus wat nieuwe units. Wel is er ( ook van de makers van age of empires ) nog een soort gelijke game gemaakt, genaamd Age of mythology. Het is kwa besturing erg te vergelijken met age of empires alleen gaat het hier om Goden en zijn krachten die je kunt uitoefenen op je volk, en op de tegenstander. |
Citaat:
|
Je kan Empire Earth als deel 3 tellen als je wilt, of je doet het niet. Zie verder de post van Gussie. Grote aanrader.www.ageofempires.com
|
Citaat:
Age of Mythology is inderdaad gezien als 'opvolger' van AoE Maar zoals al gezegd is is dat spel meer gericht op de (Griekse, Noorse en Egyptische) goden en mythology Van AoM is overgens ook al weer een uitbreiding met de naam "Age of Mythology: The Titans" :) |
Age of Empires II: Age of King heeft ook een uitbreiding: The conquerors expansion, die heb ik ongeveer 750 uur online gespeeld :o
Age of Mythology is idd Age of Empires 3, maar er zit veel te veel onzin (zoals magie en reuzen) in |
Wat een invasie van meisjes op het gamesforum de laatste tijd...
|
Citaat:
ik zit hier trouwens al langer :) |
Nee hoor. *lacht vreemd en schuift langzaam voor de ingang van het forum*
|
Citaat:
|
Gaat de TS nog wat posten?
|
Citaat:
het is niet helemaal hetzelfde in empire earth gaat het namelijk niet om het verleden maar ook om het heden en de toekomst, met vliegentuigen en dergelijken. Ik vind age of empires geweldig maar voor empire earth interesseer ik me totaal niet, omdat ik het verleden leuker vind... grappigere units enz enz. :cool: |
Red alert en Warcraft zijn ook compleet verschillend, maar toch behoren ze tot hetzelfde genre, namelijk strategy.
En age of empires en Empire earth vertonen nog veel meer overeenkomsten dan de bovengenoemde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ps. probeer age of wonders en rise of nations
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Age of empires III?
beterr! dat spel heb ik ECHT vaak gespeeld, en dan vooral deel 1 , ookal is die nu al (redelijk) oud :o |
Vond deel 2 iets leuker, maar vond het tering lang duren, zelfde gelt voor stronghold, denk je ga ik ff lan spelen tegen iemand, kijk je op de klok is het alweer de volgende dag ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |