![]() |
Bad Religion in de 013
Bad Religion`s full European tour dates have been announced. For all you people across the pond (United States), we`ll keep you posted. Confirmed dates are as follows:
06.05.04 Helsinki, Finland - Noustri 07.05.04 Stockholm, Sweden - Arena 08.05.04 Oslo, Norway - Rockefeller 09.05.04 Lund, Sweden - Mejeriet 11.05.04 Dublin, Ireland - Ambassador 13.05.04 Glasgow, Scotland TBA 14.05.04 Manchester, UK - University 15.05.04 London, UK - Astoria 16.05.04 London, UK TBA 18.05.04 Tilburg, Netherlands - O13 19.05.04 Brussels, Belgium - Ancienne Belgique 20.05.04 Paris, France - Elysee Montmarte 22.05.04 Madrid, Spain - La riveria 23.05.04 Barcelona, Spain - Razzmatazz 1 25.04.04 Zürich, Switzerland - x-tra 26.05.04 Bern, Switzerland - Bierhübli 27.05.04 Milan, Italy - Alcatraz 29.05.04 Germany TBA 30.05.04 Germany TBA 31.05.04 Germany TBA 02.06.04 Germany TBA 03.06.04 Germany TBA 04.06.04 Nürburg Ring, Germany - Rock Am Ring 06.06.04 Nürnberg, Germany - Rock Im Park |
jippy
|
fucking present!
|
damn daar wil ik wel heen
|
gatsie
|
Das wel weer een kanker end weg, moet nog maar ff kijken of ik daar heen ga. Al is BR natuurlijk altijd vet live
|
Citaat:
|
oh, cool. als t niet te duur is (nouja.. dat zal het vast wel zijn eigenlijk) ga ik wel. BR supergoed live ook
|
ow koel :) wel 013.. maarja.. ja daar moet ik maar heen dan
|
Cool, ga denk ik wel.
|
Citaat:
deze x wel gaan he, anders krijg je weer spijt ;) |
Citaat:
|
Ik ga zeker !!! Net als naar Reel Big Fish 3 maart en Thrice 14 Februari... Bad Religion roelt !!!
Bram |
Citaat:
|
Citaat:
marijke ook maar meenemen? |
ow vet ga k wel heen....waar heb je dat van btw?
|
wat een kut dag.
|
Te ver haha. Alsof er iets ver is in Nederland.
Anyway present. En er zal vast wel een amsterdam show bijkomen. Gok ik. |
Citaat:
toch? |
Vet!
|
Citaat:
maar WTF ik denk dat ik toch gewoon ga, dit mag ik niet missen o'course :) |
te ver
|
fckin hell, op de avond voor mn eerste eindexamens :(
|
zie het wel op Rar
|
Mijn droom komt uit :o
|
Fuck man, net niet in de vakantie, waarom doen ze dat op een doordeweekse dag?
|
Citaat:
|
wow, ik ben er denk ik sowieso wel, hmm, wel vlak voor examen jammergenoeg, maar das dan jammer. :)
|
super cool!
wanneer start de vvk? dat al bekend? |
Citaat:
|
fuck examens ;)
|
aanwezig
|
Citaat:
|
ja, de 19e is dan geloof ik economie, naja, ik zie wel.
|
oh examens?
nouja dan misschien dus toch niet. i'll see |
Je hebt dedication of je hebt t niet.
Ik dacht trouwens dat het doel van examens was dat er werd gekeken of je alle stof van de afgelopen jaren wel voldoende weet. Dan moet je t toch al weten? :P |
Citaat:
je hebt een diploma of je hebt het niet |
*Zal aanwezig zijn.
|
Details dude. Ik sta iniedergeval vooraan.....of beter nog op jullie hoofden. Headwalks oefenen daar :P
|
moet lukken (y)
|
Idd. Zal druk zijn......dives van een paar meter ver....ik zie t helemaal zitten :D
|
Citaat:
|
aanwezig
was vorige keer ook al nie gegaan |
Present
|
Present.
Alleen zou ik het wel verdomd prettig vinden als d'r een show iets meer in de buurt zou zijn :S |
eindexamens:(
|
Heb ze 2 jaar geleden op Groezrock gezien en tja vind ze nou niet echt zo speciaal om er voor naar de 013 te gaan.
|
De sars.......daar kan ik met m'n pet niet bij.
|
vette shit.
daar zou ik toch wel even heen moeten. zeker omdat ik ze 6 jaar geleden voor laatst gezien heb en dat cool was. en omdat elke cd dezelfde kwaliteit heeft. |
Nou nou da's niet helemaal waar dude hahaha. The new america en no substance vergeten ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |