![]() |
[Bestandtype] Hoe openen ik *.bin bestanden?
Weet iemand dit??
Bedankt alvast! PS. De poll slaat nergens op :P |
1. Waarom maak je dan die poll
2. Gebruik de FAQ Citaat:
|
ik zal nog wat extra info geven over BIN
het zijn bestanden, gebruikt voor een image op te slaan van een (meestal) CD. Deze BIN-bestanden kunnen worden gebrand met bijvoorbeeld Nero, of gemount via Deamontools. Overigens, zo'n CUE (sheet file), kun je meestal zelf wel ff maken google ook 'ns op 'CUE BIN' voor alle vragen die je hier niet meer hoeft te stellen :) |
Citaat:
2. Bedankt! En Dafelix bedankt voor de info! |
Alcohol 120% en Win iso doen wonderen.
|
*.bin bestanden zijn écht niet altijd images hoor, vergis je daar niet in!
trouwens, ik heb het flash geheugen van mijn gsm uitgelezen, en dat wordt opgeslagen als *.bin, hoe open ik dat? |
Citaat:
|
Zo, dat is beter.
|
Citaat:
|
lol goede uitslag :P
|
Enlightenment at her best...of nerderigst :+
|
Citaat:
|
Citaat:
1337 :cool: |
Citaat:
sorry, had ik ff aan moeten denken. dat ander progjes ook de BIN-extensie gebruiken ^_^ ik denk btw niet dat je het flash-geheugen uit kan lezen, maar je zou het kunnen proberen te mounten bijvoorbeeld (weinig kans though) |
Citaat:
Wat er precies bedoeld wordt met het mounten hiervan begrijp ik niet. Dus zoek een programma, plaats topics op informatica sites als je het niet kan vinden en post (ook hier) je gsm merk en model. |
siemens mc60, en ik heb het dus idd uitgelezen, en ik denk dat mounten nogal zinloos is ;), vooral bekijken hoe zoiets in elkaar zit, lijkt maar hartstikke leuk
|
Isobuster !!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |