![]() |
Waar ga jij naar toe met uitgaan / Waar ben je naar toe geweest? TOPIC 2!
We gaan gewoon lekker verder, toch? :D;)
Vanavond: komt mijn vriendin langs, dus ik blijf thuis. Morgen: MVV-Veendam, daarna heel misschien nog op stap naar de Celebration, maar ik denk van niet. Vrijdag: Kan ik naar de Peppermill maar of ik dat doe betwijfel ik ook. Entree is wel gratis :) Overdag met Koninginnedag doe ik dan trouwens nix. :o Zaterdag: In ieder geval zeker uit... gewoon de Celebration denk ik... En jullie? :) |
Alle dagen in de toekomst zijn nog onzeker, pas vanaf maandag zijn er concrete plannen.
|
ga vanavond naar merleyn, cafeetje waar haze (band dus) optreedt
|
gister naar nieuwmarkt(amsterdam) geweest, de aprilfeesten, was heel gezellig met een bepaald persoon. :o
vanavond eerst nieuwmarkt met vriendjes en daarna naar goafeestje waarschijnlijk.:) |
Net: MVV-Veendam *GAAAAAAAAAAAAAP!*
Vanavond verder nergens meer heen... Morgen: Misschien Peppermill (Heerlen) Zaterdag: Celebration (Maastricht) |
Hehehehe toch naar Fredje Lloretje gegaan in de Celebration in Maastricht van half 1 tot 4 uur, half 5 thuis. Was wel geinig om te zien.
Vanavond niet op stap, door mijn stomme vrienden zijn de uitgaansplannen gewijzigd :rolleyes: en ben ik daardoor ook gister toch nog op stap gegaan. |
vanavond goa feestje in amsterdam :D
|
Citaat:
|
www.dieke.nl :D
|
foutje..... www.dieka.nl :bloos: :D
|
gisternacht melkweg, DnB.
vanavond, drugs gebruiken met een vriendin dus we zien wel waar we belanden. :bloos: |
woensdag- internationall wednesday in de walkabout in breda (y)
donderdag- qeensnight in de vasquez in tilburg met Lacroix (y) (y) vrijdag - Rush Rave in amsterdam met Real el Canario, Roog, Erick E etc (y) (y) (y) zaterdag - :confused: zondag - Rome (y) (y) (y) (y) |
Vanavond.. eerst naar Den Bosch 'Fiesta Bidi Boeka' in de w2, een bevriende band zien, en daarna lekker weer terug naar Eindhoven Rockcity :cool:
en weer lekker de Wasted0ids uithangen :evil: |
Afgelopen 2 dagen Korsakoff in Amsterdam..vanavond eerst naar OCCII in Amsterdam (treedt o.a. een band op die ik wil zien:Suspiciouswhitepowder), daarna waarschijnlijk nog ff Kors.
|
Gisteren: Koninginnenmarkt, 's Avonds buiten zitten met vrienden
Vandaag: Winkelen, Niet uit vanavond! :mad: Morgen: Relaxen en 's avonds naar de Dors. |
Vanavond naar de Peppermill (discotheek in Heerlen)
|
Citaat:
politie was gekomen en tot 3 keer toe afgelast :( |
Gisteravond vet zitten spacen in een of ander afgelegen, leegstaand kantoorpand waar iemand die ik ken nu tijdelijk 'woont'. De trip was echt supervet maar ben nu echt té gaar. Maargoed, was de moeite waard :D
|
Vanavond: Stage werk, nu 's avonds nergens heen
Morgen: Stage, werk, sportschool Woensdag: Vrij, misschien naar mijn vriendin?? :confused: Ouders komen dan wel thuis van Londen dus zou van de andere kant niet leuk zijn als ik dan weg ben. Donderdag: Stage, werk, sportschool Vrijdag: Stage, werk, naar MVV-VVV in De Geusselt, daarna denk ik niet meer op stap. Zaterdag: Thuis, uurtje naar opa en oma, werk, 's avonds uiteraard op stap, ik denk gewoon naar de Celebration in Maastricht omdat we daar al 2 zaterdagen niet meer zijn geweest. Zondag: Relaxed dagje, nergens heen... |
Morgen naar RusH: Brian S solo :cool:
Volgende week zaterdag Now & Wow: Cleon Macnack, Rodrigues en Lacroix! :cool: (y) |
Citaat:
maar ik zie nix over goaffeesjes op die site? |
Zaterdag wordt het geen Celebration in Maastricht, maar de Mondial in Beek. Geen superdiscotheek, maar ook weer eens leuk voor te doen.
|
Zaterdag naar de Mondial, discotheek in Beek (gat tussen Maastricht en Shittard)
|
vanaaf mn verjaardag vieren en dan naar modern ofzo
|
@gadje, felici:)
vnaaf uit eten met een heel leuk jochje. morgen benefiet in de Vrankrijk, vet zinin. van zaterdag op zondag nacht misschien naar Parijs rijden met de auto om naar Dalimuseum te gaan en zondagavond weer terug. Ideetje van de jongen waar ik vnaaf mee uit eten ga. :D |
Citaat:
gewoon ff naar frankrijk, erg leuk idee! |
Citaat:
|
Citaat:
Wij gaan vanaaf naar Zak :cool: |
Kontiki, lekker goedkoop: entree 2 euri, munten 60 cent :)
|
Citaat:
|
Vrijdag naar een lokale kroegie hierzo geweest, ik was van plan om thuis te blijven maar kon het niet laten toen ik hoorde dat bepaalde vrienden er heen gingen.
Zaterdag begonnen in de Matrixx met een groepie vrienden en daarna doorgegaan met een vriend naar een afterparty in Zinos Tilburg. En daarna nog bij dezelfde vriend gezeten heel afgelopen zondag. En zondag avond ging ik door naar me vriend en ben ik blijven slapen tot strax, nu ben ik bij me ouders. Vanavond ga ik denk ik met een vriend of meerdere wat drinken of bioscoop ofzo. |
->kill bill 2
|
vrijdag tentamen-arie&silvester-feestje ergens :o
|
Citaat:
<3 |
Vrienden willen zaterdag ALWEER naar een discotheek en we gaan al drie weekenden lang naar discotheken, waardoor ik mijn stamkroegje de laatste maand slechts 1 keer heb bezocht (op Koninginnedag). Dat zij maar gaan hoor naar Starfish (Aken) of Versuz (Hasselt), ik ga komend weekend lekker gewoon naar de Celebration (zo heet die stamkroeg), al moet ik alleen of met mijn ex-vriendin gaan!!! :p
|
morgen: zie wel.
woensdag: Jules Deelder zien. (y) |
Citaat:
wordt weer gezellie :D ik kom wel laat in de middag kunnen we nog ff schultenbrau halen ofzo |
Citaat:
|
morgen: studentenfeest met Jules Deelder dus
donderdag: Tex Mex vrijdag: Tex Mex. zaterdag: hopelijk Onderstroom in Nijmegen. zondag: zien we dan wel weer. |
morgen: studentenfeest met Jules Deelder dus
zaterdag: Onderstroom in Nijmegen. |
Vnaaf een date> chocoladetaart eten, bier drinken(wat een combi :D )en praten in 'ons' cafeetje.
|
Vrijdagavond: Naar de kermis naar Maastricht en eventueel nog ff een paar uurtjes naar onze stamkroeg op het Vrijthof.
Zaterdagavond: Geen idee, vrienden willen naar discotheek, ik naar de kroeg, en ik zit er misschien over te denken om gewoon alleen het Songfestival te kijken en dus niet uit te gaan, zeker als we vrijdagavond nog ff de kroeg induiken. Zie wel. |
Zaterdagavond 8 mei naar de Pruim in Zevenhuizen geweest.
as Zaterdag weet ik nog niet. |
afgelopen zaterdag Graanbeurs. A.s zaterdag ook Graanbeurs.(In Breda dus). En binnenkort een keer naar de Stairway is Utrecht geloof ik...:)
|
Gister:
- Paar uurtjes kermis - Een uurtje bij de Celebration op het terras gezeten - Even naar La Cloche - Meiden naar de bus gebracht - Even naar Coopers Bar (nog een "show" van een streetdancer gezien :cool: :D ) - Even naar Celebration - Vrienden gingen weg, nog een drankje daar gepakt, nog een rondje in de breakdance gegaan en naar huis gegaan - Voetbal en GTST (opgenomen) thuis gekeken. En half 4 lag ik te knorren. Vandaag: Denk ff songfestival kijken en dan nog misschien een paar uurtjes naar de stad, maar das nog niet zeker, heb niet veel zin. Vrienden gaan naar Starfish (Aken), had ik geen zin in. |
gisteren: Onderstroom.
en 's ochtends Kronenburger park. 10 uah thuis. |
Eerst de vriendjespolitiek op TV gekeken en daarna nog een aantal uurtjes Celebration. Kwart over 4 thuis, half 5 in bed.
|
zaterdag, eerst gekookt in t kraakpand van vrienden, voor de goedkope maaltijd van zaterdag. :)
Daarna daar aan de bar gehangen en toen naar villa friekens gegaan! Villa friekens= supergrote gekraakte loods waar dit weeknd een feest was, met bandjes, tekno, vuurshows, halfpipes(vet professioneel), chillhoekjes, een vet terrein erom heen met vuurtje. ja, wauw :) |
Zaterdag waarschijnlijk voor de eerste keer uit in Duitsland: Starfish in Aken! :cool: (y)
|
Het gaat zaterdag gebeuren, N & W . Als het weer als vanouds meevalt, dan ben ik er de komende tijd niet meer weg te slaan. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |