![]() |
Botox teefjes.
(y) Behalve bij Jerney heb ik het nog niet echt gezien. Ik wil foto's zien, verhalen horen! Wie hier heeft er al botox laten inspuiten? Zou je het doen? Waarom wel? Waarom niet? Ken je misschien andere mensen die het gedaan hebben en wel of niet tevreden zijn? Vertel!
|
|
Citaat:
En teefjes?:| |
Ik kan tenminste nog lachen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Apomes: neuke? :cool: TS begint: het lijkt me opzich wel wat voor een begravenis. Stel je hebt nog maar kort te lezen en je wilt er toch op je mooist uitzien in die kist, laten je dan inspuiten. Best leuk toch? Maar serieus: ik weet het niet, rimpels hebben opzich ook wel wat... |
Wat is een botox, teefje?
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat ik ervan vind, ja ach.. Als iemand er zich mooier door voelt, waarom niet.. Alleen ik vind het idee van in het gezicht prikken en een verlammende vloeistof inspuiten niet echt verantwoord. De huid vind dat niet fijn lijkt mij.. En het werkt 'maar' een jaar... |
Citaat:
Er zijn echt botox-celebrities te over en Jerney Kaagman claimt er juist niet een te zijn. |
Citaat:
|
Overigens lijkt het mij sterk dat Jerney botox heeft in laten spuiten, want ze is net zo verschrompeld als eerst.
Bij Linda de Mol is het wel goed gelukt vind ik. |
die marijke van helwegen (ofzoiets) ziet er echt neit uit, maar die heeft wat meer laten doen dan alleen botox lijkt me :)
|
Citaat:
Blegh verschrikkelijk wijf. |
Botox is leuk.
Ik wil een botoxparty (y) |
Citaat:
ik haat botox en lecolook mensen en ik word mooi oud |
Als iemand mij niet binnen 3 posts vertelt wat een botox is ga ik een hele rits van zulke plaatjes posten...
http://www.freemars.org/mnfan/network01/mvc-123f.jpg :mad: |
Citaat:
maaaaaaaaaaam? |
ik vind het maar lelijk
|
ik heb het overwogen, niet in mn gezicht natuurlijk, maar in mn oksels, k was echt zo onwijs ten einde raad vanwege die vreselijke transpiratie. maar t was toch wel erg duur. zelfs als mn moeder de helft betaalde.
in je gezicht enzow vind ik echt superlelijk, gek is dat eigenlijk, als je jezelf alsmaar strak laat trekken enzo.....dan weet je over een poosje niet hoe je er "eigenlijk uit hoort te zien" je ziet alleen maar het beeld van jezelf zoals je eruit wilt zien, een nep beeld. volgen jullie me? dat lijkt me gek. X |
Jerney Kaagman zegt btw dat ze nooit botox heeft gebruikt en het gevaarlijk spul vindt. Bron: ANS, universiteitsblad KUN. Jaja, wij hadden een interview met Jerney erin staan deze maand. :D
|
Citaat:
|
botox is voor losers die te laat begonnen zijn met twee en een halve liter water per dag drinken.
|
|
|
Ik zou zelf nooit botox in laten spuiten, tjaa misschien als ik heel lelijk wordt. Ik vind het er meestal niet echt mooier uitzien, het ziet er al snel nep uit. En ach, die paar rimpels zijn toch niet zo erg.
|
Ik zou het nooit of te nooit laten doen.
Het geld heb ik er niet voor over. Het is te nep & je kan niet eens meer deftig lachen. (y) Er zijn trouwens genoeg anti-rimpels cremes die een o zo verbluffend effect beloven. |
Citaat:
|
......Botox heeft eveneens een anti-transpiratie functie wanneer het 'ergens' in je oksel wordt toegediend.. :)
|
k vind botox "vies" k vind dat iemand boven de 40 ofzo best wat rimpels mag hebben...dat toont tenminste dat je een persoonlijkheid hebt...
rimpelloze mensen (door botox ofzo dan) zien er vaak nogal nep uit... |
Bah ik snap echt niet waarom men dit doet.......:s rimpels kunnen toch wel sexy zijn ?:s :confused: toch?
|
hoeveel kost dat trouwens, dat botox, (voor in je oxsels)..
Mischien helpt dit bij mij wel .. (dit meisje krijgt geen lifestyle, omdat ze geen leuke truitjes aankan omdat ze in alles zweetplekken van hier tot tokyo te zien zijn!!..) |
Citaat:
|
Jerney ontként overigens.
Volgens mij heeft die gewoon zoveel mannen in haar mond geworden dat ze wangspieren van drie en halve kilo heeft. |
en zweet je dan helemaal totaal niet.. (dat heb ik nodig) anders helpt het bij mij nog steeds niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
Kweenie, maar er is iets mis met haar gezicht ja... |
Citaat:
Eigenlijk vind ik Botox wel koel, want je huid blijfer langer glad en mooi, maar jah... het is ook niet echt gezond :( |
Mijn moeder heeft die kraaienpootjes bij haar ogen laten doen, ik vind het zelf niet zo'n probleem eigenlijk, als je je er beter bij voelt moet je het vooral doen is mijn mening (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja. weet ik ook wel. daarom dat ik beloven gebruikte. maar ik verwacht dat ik geen Botox zal willen gebruiken. & misschien vinden ze,tegen dat we 40 zijn,wel een botoxcreme uit. :p (y) |
Ik zou nooit Botox laten inspuiten, ik wil wel graag m'n gezichtsuitdrukking houden! Dan maar een paar rimpeltjes hoor...
|
Het lijkt mij helemaal niets. Ik vind dat je maar gewoon moet accepteren dat je ouder wordt. Vind het zo onnatuurlijk om te zien.
|
Het inspuiten enzo schijnt volgens mij heel veel pijn te doen, dus dat is niks voor mij, ben ik veel te mietje voor.. verder denk ik dat het nou makkelijk gezegd is dat je trots moet zijn op je rimpelkop en denk ik dat de meeste van ons daar als we een rimpelkop hebben wel anders over denken..
|
Citaat:
oei die heeft het ook niet mee :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwaah ik vind botox nix maar misschien denk ik daar later wel anders over.
Nu smeer ik gewoon elke ochtend met antirimpelcreme. |
Brad pitt
laat ook botox spuiten! jammer vind ik dat |
Als ik ouder wordt sta ik er misschien wel voor open, ik vind rimpels nu namelijk niks. Ik zal wel eerste het hele scala aan antirimpelcrèmes uitproberen. Je moet geloof ik eind 20 al beginnen met smeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |