![]() |
[Tekening] Rabbit
Eerst getekend daarna wat in psp. Ik vind het zelf wel schattig al zeg ik het zelf. Nu nog van die kitscherige letters erbij van: Van Harte Gefeliciteerd, of nie?
http://img7.imageshack.us/img7/2926/Rabbit-Sweet.jpg Commentaar gewenst |
Snuit het beest z'n neus.... ? En voor een klote lettertyppen zou ik zowiezo voor een schreef gaan
|
ik moest echt heel erg goed kijken voordat ik zag dat dat konijn een 'baby-konijntje' vasthoudt .. ( toch ? )
volgens mij is dat niet je bedoeling , misschien dat je dat baby-konijn een ander kleurtje kan geven ofzo om het duidelijker te maken wat is dat ding linksboven eigenlijk ? |
Ik zag er ook iets van neussnuiten in :|
Dat ding daarboven is volgens mij een hartje. En ja, inderdaad geschikt voor een kitscherige felicitatiekaart ;) Neemt niet weg dat het best wel leuk getekend is...Alleen wat onduidelijk. |
Is dat een cutout filter?....tsk tsk.
|
@joosdt: opzich wel goed idee, baby ander kleurtje
@Captain N: eh... ja, maar toch vond ik het er wel geschikt voor, t ziet er toch wel aardog uit |
Citaat:
|
ooh, ik dacht dat ie ook een hartje vast had en zelf een enigzins misvormd hoofd, ik heb het gister avond heel de tijd geprobeerd te ontdekken waar dan die baby zou moeten zijn..
maar wel een schattig tekeningetje, leuke stijl vind ik het ook. |
Wel leuk hoor, ik zou alleen dat hartje weghalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je hem helemaal ziet (ontdekt hebt wat wat is) is 'ie leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |