![]() |
Het grote lucht-je-hart topic! #3
Hier kunnen we weer verder!
Link van het vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=802114 Citaat:
|
Ik word zo strontziek van iedereen die zich zorgen maakt om onnodige dingen! :mad:
:) |
Moet hier even kwijt dat ik juist een een heerlijke dag heb gehad, niet anders dan normaal maar een gewone (school)dag, nu ik dit schrijf besef ik me weer zo goed dat ook een gewone dag eigenlijk ongelovelijk speciaal en mooi is..
Kijk is naar al die mooie dingen om je heen.. De zon die schijnt, al die vrolijke bloemetjes, lachende mensen, spelende lammetjes... En zoek er nog maar een paar op :) Geniet van de kleine dingen, geniet ervan.. Zolang het nog kan :) Pluk de dag! |
dagje met vanalles wat: liefje komt weer thuis :D :o , maar ik voel me niet zo lekker (n) en alles over me ziekte is weer lekker onduidelijk... bah... maarja het zonnetje schijnt, vogeltje kwetteren, eendjes dobberen (gister heb ik de eerste kleine eendjes gezien!!! het waren er 11 en ze waren zoooo lief!!!! donzig en baby.... :o ), mooie blauwe lucht, mooie bloemetjes, enz. heerlijk als het weer lente wordt!!! ik hou toch wel het meest van de lente en de zomer en de herfst is ook wel leuk. winter is ook wel leuk, maar ik HAAAT uitglijden en het koud hebben, dus tja...
jippie ja jeej let the summer come! :D kuss :o |
Een oude vriendin wil eindelijk eens afspreken! Toch nog iemand. :) Hopelijk durf ik nu mezelf nog zijn.
|
GRRRRRRRRRRRRR ik heb gewoon precies hetzelfde cijfer voor m'n herkansing gehaald :mad:... Damn hier baal ik echt van. Had er echt een goed gevoel over :(... Vervelend voor m'n CE... moet ik een 7,5 halen minimaal (n)
|
zucht.. waarom dit weer? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb weer een stom stom stom probleem - tenminste, iets waar ik een probleem van máák en het slaat echt nergens op :|
dus. ik heb net een digicam gekocht. en ik wilde er al heel lang een. en nu heb ik er een en ben ik HE-LE-MAAL NIET blij. gewoon niet. omdat ik er niks van snap en nu gelijk denk dat ik toch niet met dat ding om kan gaan en yadayadayada - u kent het wellicht :( het moet leuk en hip en spannend en leuk en hip zijn om zoiets te kopen, maar bij mij is het natuurlijk weer stom en eng. :(:( verder heb ik net te vet gegeten, volgens mij, want ik voel me nu beroerd :| terwijl het niet eens extreem vet was (gebakken aardappelen, sla met olie/azijn sausje), maar ik eet de laatste tijd heel erg niet vet. dus misschien dat het daardoor komt. in ieder geval voel ik me nu naar... en ik twijfel of ik straks nog zal gaan hardlopen... ik roep het echt al een week, dus misschien moet ik het maar gewoon doen :| en morgen ga ik met mn moeder en mn zus naar keulen terwijl ik ook had kunnen hospiteren (2x zelfs) - en eerst had ik zin in keulen, maar nu ook niet meer, maar ik besef me altijd te laat dat uitstapjes met mn moeder hel zijn. elke keer zeg ik al na tien minuten DIT DOE IK NOOIT MEER! maar elke keer trap ik er weer met open ogen in :| en ik denk de hele tijd aan iemand - iemand die HE-LE-MAAL NIET leuk is en toch wel. maar hij vindt mij never nooit niet leuk dus dat zuigt ook al. op dit moment vind ik alles kut en wil ik alleen maar slapen :(:( |
Citaat:
|
Ik heb geen zin meer om een mens te zijn.
|
Everytime I try to fly I fall,
Without my wings I feel so smal.. |
oehw, heb echt lentekriebels. Ben hele dag hyper en vrolijk en heb vandaag heel leuk gesprek gehad met een heel leuk persoon. :o :) (het zijn dus niet alleenmaar lentekriebels :bloos: )
|
voel me gewoon waardeloos
|
Citaat:
*Geeft groepsknuffel* Ik: *heb hoofdpijn/druk; wanneer niet? *heb zin in het weekend!!!!!!; leuke dingen gepland, mag ook wel. *heb veeel te weinig rust, ontspanning gehad de afgelopen week. *ga vandaag en morgen en overmorgenmiddag alleen maar leuke dingen doen voor mezelf en met anderen *ben het "alleen" zijn(oftewel ik-wil-een-leuk-lief-vriendje) zat, eigenlijk :bloos: Zo Dat wast voor vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
(y) voor het forum |
Waarom trek ik altijd zulke domme mongolen aan...of ze zijn uber dom, of uber oversekst of uber player of uber irritant.
Geef de moed op, ik blijf vrijgezel :mad: |
Citaat:
|
kweet nie meer wa ik dr mee aan moet
|
de jongen die ik geloof ik heeel erg leuk vind is nu op de radio en elke keer als ik zn stem hoor :eek: hij heeft zo'n fijne stem
*zucht* :bloos: morgen zie ik hem weer:) |
lul
En morgen wordt vreselijk.. I feel it, en hij zei het.. :( *jankt* en moet nu echt weg, van de computer, en ja.. |
Take care dolce. (f)
|
Ik word niet goed van iemand wiens handelen slechts gebaseerd is op aandacht trekken, aandacht trekken en aandacht trekken. Blech, wat haat ik hem. :(
De oom van mijn kinderen in spe, leuk (n) |
Pompom, she's sooooooo cute :) :o
|
Citaat:
Zoals bijvoorbeeld mij onkunnigheid met het omgaan jongens en vooral het omgaan met jongens als ik ze leuk vind.. Frustrerend! Want mijn omgeving vind dat dan weer meteen helemaal niks, diegene bedoel ik dan. De constante 'arguements' die ontstaan in mijn vriendinnengroepje.. Ineens ergert iedreen zich aan elkaar??? Of misschien het feit dat ik nóg steeds een beetje verliefd ben.. Of binnenkort op twee tegelijk.. Het moet niet langer zo door gaan. Wat een drama allemaal. Het feit dat het niet goed met me gaat op school. De kans dat ik blijf zitten is nog steeds groot. Aargh, daar kan ik echt niet tegen. |
Hmm...mjah n fijne dag...gestudeerd (niet zoveel als k had willen doen, maar goed)....de keuken is een stuk schoner...de zon scheen, het huis is mooi doorgewaaid...een heel erg lieve e-card gekregen (tranan in mn ogen)...en n lieve opmerking in een sms...wat wil een mens nog meer.....ik ben best wel gelukkig op t moment... :)
Ik hoop dat alle mensen die iets minder gelukkig zijn wat van me over kunnen nemen...ik heb wel wat over hoor...zoveel heb ik zelf ook niet nodig :bloos: |
vandaag(of naja, gisteren...) naar vriend geweest... was super leuk... we hebben ook nog gepraat... het luchtte ontzettend op :o
Nu maar lekker gaan slapen... denk wel dat dat gaat lukken :) |
Citaat:
Jij hier :eek: |
ja....hoe ik emv oel..
ik voel em heel raar, oncomleet en weet het ff niet meer.... heb het ff helemaal gehad met het leven.. dek gewoon dat het beter is als ik er niet mer ben heeft niemnd meer last van me... bedoel zou het voor iedereen beter zijn... |
Citaat:
|
Yesyesyesyesyes! Ik moest gisteren afdansen en ik had een 9 voor de engelse wals, en 9 voor de tango en een 8.5 voor de quickstep! yesyesyes! Nougoed, dat was dus even heel prettig:)
Had ik ook eigenlijk helemaal niet verwacht, maar het dansen ging al lekker, dus :) |
zie je wel niemand neemt me serieus. en iedereen weet dat ik mezelf haat. ik vroeg het gister nog.maar ja zoals ik altijd al dacht; ik ben toch niet belangrijk. anders hadden ze dit wel serieus genomen toch?
was i kvannochtend maar niet wakker geworden :( |
Citaat:
same here |
gister wel een leuke dag gehad. een vriendin van me was hierheen gekomen en we hebben een stukje gewandeld, fotos gemaakt in het bos, een ideale wereld beschreven, goed gepraat en muziek gemaakt en geluisterd. was gezellig :)
|
Citaat:
Zucht, voel me (n)... Haat mezelf, waarom doet dit me toch zoveel? :( :confused: (n) |
Gisterenavond was haar stunt. En ze heeft nog niet een smsje gestuurd. Ik dacht serieus even eraan dat ze dood was. Verongelukt, gisterennacht. Maar dat zal toch niet? :o
Ik wacht geduldig. Ik heb heus geduld. Over voor jou. Maar het is moeilijk. Ik denk maar de hele tijd aan haar, aan alles. Aan hoeveel ik dr wil. :bloos: En ik kijk maar op die telefoon, is ze veilig thuis? (Ik mag niet bellen, haar. Vandaar. :( ) |
Zooo hee. Dat was een Leuke meid!!! :D
(mcdrive meppel) |
grrrr :@
eerst zat ik vandaag bijna te vechten met een 4 jaar oudere jongen die ook nog eens een kop groter is.. daarna woor ik achtervolgt door zijn broertje met zijn fucking vriendjes.. kom ik thuis is me irritante neefje er.. krijg ik op me kop omdat hij mijn kamer een troep heb gemaakt.. :eek: kan ik morgen wéér me kamer opruimen krijgen me ouders ook nog eens ruzie.. me vader boos weggelopen.. ikke bang (hij heb gedreigd met zelfmoord daarom) kan het leven nog erger woorden? :( |
Hij belde wel vandaag :). En hij belt me morgen weer. En hij wilde me weer zien...
Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg meer dat ik hem morgen niet zie... heb afstand genomen ervan ofzo, of me er bij neergelegd... kweet niet :s |
Gisteren stunt, was erg grappig, leuke barbecue daarna
Gisteren ook het telefoontje dat al eerder zou komen, het grote gesprek is nu dinsdagavond.....zie ik heel erg tegen op om het positief te houden: de zon schijnt eindelijk weer! |
Citaat:
slechte dag |
ik was eigelijk best wel depri in de afgelopen weken/maanden... en die periode was bijna voorbij... komt nu dit weer... ik heb gefaald :(
|
Denken, denken, denken waarom kan ik nou nooit eens even kappen met denken :s.
|
waarom zijn er altiijd van die kutsdruppels die mijn emmer laten over lopen? en waarom moet ik me nou weer zo druk maken om een jongen. eerst maar zeggen dat ie me zo leuk vond, ga ik eindelijk met hem , vind hij het 'niet verstandig nu iets met me te beginnen' had dat dan gelijk gezegd, eikel. en dat terwijl ik hem zo leuk vond, en ik dacht dat hij hetzelfde voelde. ik wordecht nooit meer verliefd
|
ik voel het trouwens weer aankomen. het is weggeweest. maar nu die stomme druppel er is, moet het wel weer gewoon. ik moet die schaar wel weer pakken. terwijl ik het niet wil. en toch weet ik dat het komt. en dan wil ik het voorkomen, dan wil ik weggaan, en dat mag dan weer niet. en nu reageer ik alels af op anderen, en vooral op mn ouders, omdat ik niet mag.. ngo een druppel.. teveel druppels
|
Citaat:
|
Sommige vrouwen :rolleyes: . je word er echt heel geirriteerd van :mad:
Eigenlijk he..... vind ik... eeuh... vrijwel... alle vrouwen.. ********* zo dat is er weer uit :) *komt weer tot rust* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |