Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Ik erger me rot aan Bram Peper! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=82365)

Noortjuhh 07-05-2002 10:03

Ik erger me rot aan Bram Peper!

Waarom zit die kerel toch overal bij?! Dat hij dat DURFT! Zo tolerant zijn wij dus in dit land!

BAH:mad:

Slither 07-05-2002 10:11

ehm?

Daika 07-05-2002 10:14

Hij is voormalig minister van binnenlandse zaken en burgemeester van rotterdam

Slither 07-05-2002 10:16

dus?

UnknoWn EntiTy 07-05-2002 10:26

Ik snap het ook niet helemaal....
He is gewoon een hoge piet met verstand van zaken, logisch dat hij iveral bij zit toch? :confused:

Daika 07-05-2002 10:32

Tja je kan daar ook bassie en adriaan neer zetten. Ze hebben hem uitgenodigd hij zal er wel wat zinnigs te melden hebben.

japie 07-05-2002 10:40

Citaat:

UnknoWn EntiTy schreef:
Ik snap het ook niet helemaal....
He is gewoon een hoge piet met verstand van zaken, logisch dat hij iveral bij zit toch? :confused:

Verstand van zeken?? Hij weet inderdaad hoe je op vakantie moet gaan met geld van z'n burgers, daar heeft hij inderdaad veel verstand van...:rolleyes:

pietje63 07-05-2002 10:43

verstand van declareren

'in het kader van de dood van pim fotuyn is de heer b peper zo erg geschrokken dat hij op kosten van de zaak op vakantie moet om bij te komen'

UnknoWn EntiTy 07-05-2002 10:51

Citaat:

japie schreef:

Verstand van zeken?? Hij weet inderdaad hoe je op vakantie moet gaan met geld van z'n burgers, daar heeft hij inderdaad veel verstand van...:rolleyes:

daar gaat het nu toch even niet om :)
Hij is gewoon burgemeester van Rotterdam EN minister geweest, dan is hij dus zeer goed in staat om de gevolgen en alles te overzien....
En bovendien was hij waarschijnlijk gewoon de eerste die de NOS te pakken kreeg ;)

Internationalist 07-05-2002 10:51

Citaat:

pietje63 schreef:
verstand van declareren

en gevoel voor humor :rolleyes:

:p

slisje 07-05-2002 10:57

Citaat:

pietje63 schreef:
verstand van declareren

'in het kader van de dood van pim fotuyn is de heer b peper zo erg geschrokken dat hij op kosten van de zaak op vakantie moet om bij te komen'

:) en zonodig ook nog eens eerste klasse moet vliegen... en zijn vader en moeder ook moet laten overkomen om de shock op te vangen...
tja... hier heb je toch ook geen worden voor :\

Indo4ever 07-05-2002 11:15

Citaat:

Noortjuhh schreef:
Waarom zit die kerel toch overal bij?! Dat hij dat DURFT! Zo tolerant zijn wij dus in dit land!

BAH:mad:

Zeur niet en ga ergens anders de Telegraaf lezen zeg :rolleyes:

Noortjuhh 07-05-2002 17:29

Citaat:

Indo4ever schreef:

Zeur niet en ga ergens anders de Telegraaf lezen zeg :rolleyes:

:confused:

Noortjuhh 07-05-2002 17:36

Citaat:

japie schreef:

uhh maargoed, ja dat bedoelde ik .. hijs gewoon een crimineel, en hij wil gewoon met zn grote waffel op tv, en daar word ik dus pissed van :mad:

Prada 07-05-2002 17:50

Citaat:

Noortjuhh schreef:

uhh maargoed, ja dat bedoelde ik .. hijs gewoon een crimineel, en hij wil gewoon met zn grote waffel op tv, en daar word ik dus pissed van :mad:

*zucht* Hij heeft geboet voor wat hij heeft gedaan, dus zanik niet zo...En elke politicus wil op tv...:rolleyes: Daarmee maak je je bekend, doos...Een onbekende politicus stelt vrij weinig voor, vind je niet...:rolleyes:

autodropje 07-05-2002 20:27

oud nieuws

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.