![]() |
Jij bent het beste in?
Vind jij nou dat je hartstikke goed kan pijpen (omdat je vriendje dat helemaal fantastisch vind bijv.) Vink het aan, maar kan je bijv. ook heel goed vingeren, ook aanvinken. :cool:
We verdelen het in 2 categorieën: - Handwerk & Oraal 1 t/m 4 - Seks 5 t/m 8 |
Ole, pijpen&bovenop.
Wat een eigendunk :s |
Wat bedoel je met voorover? Doggy?
Ik ben best in pijpen en bovenop denk ik :) Maar doggy vind ik wel het lekkerst, maar daar hoef je niet zo goed voor te zijn :D :p |
Citaat:
Als man ook. :D |
Ook maar gestemd, mag natuurlijk niet achterblijven in mijn eigen topic he? ;)
- Beffen - Bovenop |
ik mis 't een en ander..
ik ben 't beste in .. een .. kleine klapjes geven .. niet zo dat 't zeer doet maar lekker d'r velletje prikkelen .. |
Ik mis ook wat. Ik ben het beste in de tijd stilzetten als je met mij vrijt. Voor je het weet is het weer drie uur 's nachts...
En pijpen natuurlijk. Aftrekken is veels te moeilijk. |
:bloos: Ik heb alleen bovenop gestemd.. las iets te laat dat je op 2 dingen moest stemmen
|
pijpen en bovenop. Daat laatste omdat dat gewoon het lekkerste is :bloos:
|
Dat weet ik niet, eigenlijk. Mijn vriend vind het ene wat ik doe wel lekkerder dan het andere, maar kan mij niet met anderen vergelijken, dus ik weet niet of het feit dat ik het ene lekkerder doe dan het andere komt doordat dat nu eenmaal altijd lekkerder is, of doordat ik daar beter in ben.
|
:D
- aftrekken - zoenen ;) |
Pijpen, beffen en bovenop.
|
Pijpen/aftrekken
En bovenop En staand gaat ook altijd uitstekend, maar dat is misschien meer zijn kunst, eigenlijk. |
ik ben natuurlijk wel praktisch voor staand-waarbij-ik-opgetild-wordt, bedenk ik net. Maar ik ben dan weer niet erg handig voor staand-waarbij-ik-ook-sta.
|
Ik ben vrij lang, dus makkelijk voor staand terwijl ik sta, zonder dat het hem kracht of moeite kost. Hmm, dat is zo lekker relaxed.. maar dat is geen verdienste natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja je word alleen goe din iets als je het vaak doet
us ik heb aftrekken gestemd dat oefen ik het meeste ;) |
Pijpen en bovenop gestemd.
|
Yay... vanwaar de interresse..?! Bovenop... :o + vastbinden :evil:
|
Citaat:
(ik schrijf het allemaal op in mijn grote sintenboek, en wie stout is geweest krijgt met mijn roe!) :evil: Even serieus, ik ben er benieuwd naar. Het valt me wel op dat de meerderheid stemt voor hetgene waar ze controle over hebben. Ik kan het best begrijpen dat je vindt dat je het goed doet als je de ander zo kan plezieren (en al helemaal als diegene je de hemel in prijst), juist omdat je de controle hebt. Het is en blijft natuurlijk een onderwerp wat je van meerdere kanten kan bekijken. Je kan natuurlijk ook die hele controle factor wegcijferen, dan ga je vanzelf wat diepgaandere en intiemere antwoorden geven. Als voorbeeld wat juno al aangaf, dat ze de tijd weet stil te zetten. Wat kan ik van mijzelf zeggen, als je met mij vrijt én je kan je helemaal geven, dan krijg je mij ook helemaal, op elk niveau.. op elke manier.. vrijen met mij is een éénwording, waar liefde een groot deel van is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
i have no clue, overal even slecht ofzo
(moet gewoon weer meer oefenen denk ik) |
pijpen en bovenop..
ik merk dat hij ´t ´t fijnste vindt, maar ik zelf eigenlijk ook, dit doe ik ´t liefste :) |
Citaat:
|
ik heb werkelijk geen idee waar ik goed in ben :|
|
Mn vriend zegt zoenen en bovenop:P
|
Pijpen en Bovenop
|
Alles. Ik ben een sexgodin.
|
Als het om de technische aspecten gaat heb ik niet het idee dat ik in iets speciaal beter ben dan in iets anders. Alles is even lekker als je allebei enthousiast bent en ervan geniet.
Maar waar ik goed in ben en wat ik zelf het fijnst vind, is hem mijn liefde echt laten voelen als ik met hem vrij, helemaal in elkaar opgaan, hem compleet inwikkelen in mijn warmte, eenworden, mezelf overgeven, in volledig vertrouwen. Samensmelten met iemand. Op dat moment staat de tijd stil. Vrijen doe je met je hart en je ziel, je lichaam is de uitingsvorm. |
Ja goed. Maar 'gebefd worden' staat er toch niet. Ik ben niet het beste in beffen want dat doe ik niet bij mn vriend, maar als je er naar kijkt zoals jij doet, dus de controle factor weghaald, ben ik ook erg goed in gebefd worden. Ik kan me helemaal overgeven aan hem en me helemaal open stellen voor alles wat hij doet, dan zijn mijn gedachtes volledig bij hem en wat hij met me doet. Bovendien lig ik er niet als een zoutzak bij, maar als ik niet al heel dood ben, reageer ik duidelijk op dingen qua beweging en ademhaling waardoor hij ook een beetje mijn genot voelt.
Maar goed, het beste zijn in gecombineerd met de opties die jij geeft, vat ik toch op als waarmee ik de ander het meeste lichamelijke genot kan bieden. En dat is dan pijpen/aftrekken en niet gebefd worden. Dat is een heel ander soort genot wat ik hem dan geef en vind ik eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.. |
Staand/Tillend, goed voor je Biceps.
|
bovenop
|
Citaat:
|
-Pijpen
-Alles. :cool: |
ik ben het beste in aftrekken
iets anders heb ik nog nooit geprobeerd bij mezelf :) hoe pijpen jullie jezelf in godsnaam ik kan het niet :confused: |
Citaat:
|
Pijpen. :cool:
|
Pijpen
Bovenop Van die 2 dingen geniet ik zelf ook het meest. |
vingeren, en neuken over het algemeen.
|
Hehe ik moet het min of meer nog leren, in die paar keer kan ik echt niet zeggen waar ik goed in ben. :D
|
Ik ben vooral erg goed in op mijn knietjes zitten.
|
Citaat:
;) |
Hehe.
|
pijpen, als ik mijn exvriendjes moet geloven(en ja dat doe ik) :o .
|
Ik ben heel erg goed in het vasthouden na de seks!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |