![]() |
Ik weet het niet meer!
Tsja, het zit dus zo: Mijn vriend en ik zijn bijna 9 maanden samen en we doen alles samen: Samen stappen, samen slapen, samen eten, samen tv kijken enz. enz. Maar nu geeft hij aan dat hij dit benauwend begint te vinden: :( En dat terwijl hij altijd heeft gezegd dat hij geen avond zonder me kan! :confused: Kijk, ik weet ook wel dat een relatie uit verschillende fasen bestaat en dat je elkaar op een gegeven moment wat meer los moet laten, maar dit komt voor mij nu als een hele grote klap.
Dan de reden waarom dit op Psychologie staat en niet op L&R: Ik ga er helemaal aan onderdoor, ik maak mezelf knettergek uit angst dat hij een ander tegenkomt als hij me minder vaak ziet... Ik lijd er echt onder en ik maak mezelf doodongelukkig door maar te blijven piekeren... Soms zie ik het gewoon niet meer zitten. Help! |
Hoe was het leven voordat je hem ontmoette?
|
Ik denk dat het beste is dat je hem zijn vrijheid geeft, als hij je echt graag ziet zal hij je zeker niet in de steek laten, vertrouw erop en je zult zien, hij komt alvast bij je terug als hij om je geeft...
|
Citaat:
Je ziet dat bijna nooit aankomen en ik snap er nog steeds geen fuck van.... :S En ik snap je volkomen, dat dat als een grote klap komt etc... En ook dat je bang bent voor de volgende stap, hem kwijtraken... Maar aan de ene kant moet je blij zijn dat hij nu nog op tijd het signaal geeft dat hij meer vrijheid wil. Het beste is, hoe moeilijk dat ook is, hem die vrijheid te geven en er niet teveel over door te gaan tegen hem want dan gaat duzz fout... Jaja.....ik ben opeens uit het hoofd van m'n vriendjuh verdwenen van de ene op de andere week, ze zijn gewoon vaag, jongens..... En hoe goed het ook ging etc, daar lag het niet aan, dit soort dingen gebeuren altijd, het enige wat je kunt doen is het accepteren. Dat klinkt weer lekker makkelijk, maar ik weet ook wel dat het niet makkelijk is want ik ga nu ook helemaal kapot :( Maar het meest foute wat je kunt doen is je helemaal wanhopig vastklampen aan hem (en ik weet dat dat fout is omdat ik dat zelf doe :o )... Probeer net als hij iets voor jezelf te gaan doen en ga met vriendinnen winkelen, leuke kleren en make-up kopen zodat je je helemaal goed voelt over jezelf en weet dat hij gigantisch blij met je moet zijn. Tsja verderz weet ik het ook niet ik zou ook zow reageren... Sorry als je nix aan m'n verhaal hebt. suc6 (y) xxx Alicia |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien wil hij wel 'ns verder kijken wat er nog meer rondloopt. Is dat zo vreemd? Vergelijken? |
Ow My God.....
Meestal schrijf ik voor de veiligheid erbij "+meisjes, voordat er weer jongens over vallen..." Vergeet ik dat één keertje..... :S uit kwaadheid eigenlijk maarjaah en ik zie het alweer...... ik pas m'n bericht wel aan ofzow :p t was niet als belediging bedoeld... t was gewoon een constatering vanuit mijn perspectief.... owkeej? :D xxx Alicia |
Citaat:
Kuzzies |
Citaat:
|
Citaat:
suc6 (y) kuzz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |