![]() |
Buikpijn
Ik heb de laatste tijd erg vaak last van buikpijn. Mijn buik is dan aan zo'n beetje de onderkant helemaal rond, hard en opgezet ( echt zo'n 'buikje' zeg maar, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb )
Het voelt een beetje het zelfde als menstruatiepijn, maar het komt op een willekeurig moment, dus niet alleen als ik ongesteld ben of moet worden. Heeft een van jullie dit ook (gehad? ) en wie weet wat het kan zijn? Of wat ik er tegen kan doen, want het is best vervelend af en toe.... |
Ja ik heb dat ook!! Opgezette buik, buikpijn af en toe... Ik weet ook niet wat het is!! :confused:
|
uuhm, ik weet niet, maar misschien kan het verstopping (obstipatie) zijn...ik heb daar zelf last van, kan heeel zeer doen, je buik kan dan wel dikker en harder worden..
|
Daar heb ik ook wel eens last van maar ik ben dan ook nog eens heel misselijk van te voren:(
Maar na een tijdje trekt het weg en het kan elk moment terugkomen dus ik weet het, het is kut! |
Fijn dat ik iig niet de enige ben :D
En over verstopping: waardoor zou dat veroorzaakt kunnen zijn? En wat kan je eraan doen ( als het dat is ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja. gelukkig is het de laatste tijd al iets minder :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |