![]() |
Rollercoaster Tycoon 2 (Computerfreaks help me)
Ik heb hulp nodig
Meestal koop ik mijn spellen maar deze keer heb ik Rollercoaster Tycoon 2 gedownload. Het probleem is dat hij alleen in het Duits is, en daar ben ik nou net niet zo goed in. In de map van het spel zitten Nederlandse en Engelse cracks, maar die doen het niet. Hoe zorg ik ervoor dat ik dit spel in het Engels of Nederlands kan omzetten? |
:nono: :nono:
|
een keer echt een spel kopen :)
|
ik ben geen computerfreak, kan je niet helpen sorry!
|
Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben, dus je bent zeker niet de enige die dit vraagt. Er is ook een speciale site voor gemaakt:
www.sitevoordenederlanserollercoastertycoon2.nl alsjeblieft :) |
|
haha die site van de ts :D
|
Citaat:
|
ah jammer als je computernerd had gezegd had ik eht ff in een secondetje uitgelegd... :rolleyes:
|
Krijg een over vloedige druipneus die 4 uur duurt :rolleyes:
|
Hier kan je hem halen maar niet verder vertellen he. ;)
www.freewarezdownload.ws |
Jullie zijn echt zoooo kinderachtig. Die bedrijven verdienen heus genoeg geld, ik heb al meerdere spellen van hun GEKOCHT en ze hebben niks te klagen. Ik vraag heer normaal om een beetje hulp en jullie reageren als een stelletje kleuters, dus doe nou niet alof jullie medelijden hebben met Infogrames of wat dan ook. Als je me niet kan helpen, zeg dan ook niets, rot dan gewoon een end op met jullie ziekelijke reacties, als je me wel kan helpen zou ik dat erg op prijs stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=26
geldt dus ook voor vragen naar. Leer ook eerst maar wat regels zijn.. En de enige die hier ziekelijk en kinderachtig bezig is ben jij. Dat ding kan je nu al in de grabbelbak vinden... |
Citaat:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |