![]() |
antibiotica
eej mensen,
kmoet van de dokter een week lang antibiotica slikken :s maar nu wil ik weten kan ik wel gewoon zuipen zonder dat er allemaal gekke dingen gebeuren en zo?? en blowen en antibiotica gaat dat ook ?? alvast bedankt |
nee alleen pieciepie!
lees de bijsluiter zou ik zeggen |
pcp is miksbaar met alles, en het is nog leuk ook, dus waarom zou je risico nemen?
|
ja pcp en tekno en anitbiotica dat is de shit. Voor de eerste twee bel 0800-pieciepie voor de andere raadpleeg een arts
|
de tekno-dokter wel te verstaan ;)
|
die vind je in kamer 23
|
met een assistente vol met piercings en ze heb dreads
|
en ze is de dokter aan het skeggen
|
niet echt hoor, want ze zet wel de boxen klaar voor elke operatie
|
ja maar voor de rest
|
je denkt toch niet dat die dokter een assistente met een tongpiercing in dienst neemt alleen omdat ze er zo goed uitziet met die piercings ;)
|
ik weet wel dat je niet mag zuipen als je antibiotica slikt. maar verder weet ik niet..
ze zeggen in ieder geval dat het niet mag, maar ja je kan best wel wat zuipen. maar het is iig niet echt gezond samen met antibiotica. :) |
leven is niet gezond, want van leven ga je dood
dus gebruik veel pieciepie |
dat moet toch gewoon in de bijsluiter staan!!..
|
Citaat:
Ik moest op een gegeven moment antibiotica slikken en ik zeg tegen de apotheker dat ik dat wel heel kut vond omdat ik een groot feest had. Toen zei die dat het een algemeen bekend misverstand is dat men denkt dat men bij antibiotica geen alcohol mag drinken. Het kan geen kwaad volgens hem. En ik heb ook nergens last van gehad. En EZBlade en Zeehond, kappen met dat gechat in al die topics. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alcohol gaat toch de werking tegen van antibiotica? Hm het beste is ff aan je huisart vragen he...
|
Er zit toch een boekje/blaadje bij?
Lees die is door... |
bomen zijn relaxed
|
gewoon doen, als je sterft was het iig leuk (y)
en verder, wat mutant zegt |
Citaat:
vind ik ook hoor... Je kan alcohol drinken heeft geen effect op je kuur, maar de alcohol komt 3x zo hard aan..dat wel.. |
lekker goedkoop dus
|
Antibiotica
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |