![]() |
[gedicht] hoelang zal het nog duren?
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden. Het gaat over mijn oma..
De tijd tikt langzaam vooruit Ik kijk hoe je slaapt en kracht op doet voor het gevecht van morgen Elke dag een strijd, Hoelang zal het nog duren Deed je je ogen nog maar open kwam er nog een laatste woord uit je lippen die nu steeds bleker worden Hoelang zal het nog duren Je ligt daar maar, verroert je niet Ik weet niet wat ik moet doen ik sta machteloos en voel me schuldig Hoe lang zal het nog duren |
Gedichten horen op het forum Dansen op Papier.
-> DoP dus :) Tenzij je vooral commentaar wilt op de inhoud, dan hoort het op psychologie, maar dat moet je zelf maar even aangeven dan. |
Citaat:
|
Ik zou uit je lippen vervangen door van je lippen.
|
Citaat:
verder vind ik het een mooi gedicht, het raakt me, misschien omdat het zo herkenbaar is. en kracht op doet voor het gevecht van morgen die zin vind ik echt heel erg mooi, heel goed verwoord(Y) misschien kan je nog iets meer doen met interpunctie (eventueel witregels) :) |
misschien beetje behoorlijk offtopic:
echt heel mooi, heb dit een maand geleden ook meegemaakt, en het raakt me daardoor ook ontopic: het is sterk, en het draagt goed je gevoel over (naar mijn mening) ik ben het wel met Hagezussa en Super Muis eens, dat je "uit" beter kan vervangen door "van"(je lippen) maar verder echt vet goed dus! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |