![]() |
weleens met een hoer geneukt?
weleens gedaan? wat zijn jullie ervaringen erover
|
Nee.
|
Ik voorspel weinig ja's.
|
Jij wel?
|
ik niet.
|
nee, en jij?
|
Nee, ga ik niet doen ook. :p
|
Nee
|
Nee, maar ken wel een aantal mensen die daar openlijk voor uitkomen, though.
|
Ja, maar dan doel ik eerder op haar levensstijl, niet haar werk.
|
Nee en nooit van plan ook..
|
Betaald voor een wip; nog nooit.
Misschien na een avondje zuipen en vrienden zijn zo gek om te lappen :o |
Ja, 1 keertje
maar ik had zo het idee dat het voor haar meer betekende dan voor mij theo maassen |
Nee. Zal ook niet snel zoiets doen.
|
Waarom zou ik betalen voor iets dat ik ook 'gratis' kan krijgen? Waar je BTW zekerweten meer voldoening uit haalt als je er moeite voor heb moeten doen dan simpelweg wat geld te tonen.
Misschien zijn ze wel erg goed geoefend, maar als het even kan wil ik ook zoenen met degene met wie ik naar bed ga. En meestal vinden 'hoeren' dat te persoonlijk. (Uitzonderingen daargelaten, met sommige kan je ook andere dingen doen, tegenwoordig is de hoerenbranche zich ook meer naar de dienstverleningsbranche aan het vertakken, lees praten en knuffelen voor geld ipv neuken voor geld.) No thanks, I'm happy the way I am, I have no need for whores in my life. :) |
nee,ook niet van plan niet dat ik hoeren laag vind ofzo.
|
:s interessant topic...
;) jaaaaah, ik ga dagelijks... ;) |
Nope, ik kan me geld wel ergens anders aan besteden.
|
och, de ene dag wat vaker dan de andere
(herman finkers) |
ja, dagelijks
:rolleyes: wat een ontzettend interesant onderwerp.. |
:) nee
ik vind t wel n interessant onderwerp gezien er 1 op de vier mannen geregeld een prostituee bezoekt. |
zeg, wat kost dat eigenlijk?
|
Nee.
telt pijpen ook? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nee, misschien ooit, moet je ook eens een keer meemaken :>. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat kan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hm ja... en daarvoor moest ik dus een boel informatie erover zoeken... vandaar dat k dat weet :) :p |
HELL no!! haha
maar vriend van me wel hehe ( heel triest ja.. weet t) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, zelf ben ik nog nooit naar een hoer geweest. En tot nu toe heb ik ook nog nooit die behoefte gehad, dus ben t niet van plan! |
Nee, vind ik een beetje duur. Ik heb wel eens gehoord wat het gemiddeld kost, en daar kan ik ook een aantal boeken voor kopen. Daar heb je veel langer plezier van dan van zo'n hoer, waar je 10 minuten later al weer buiten staat.
|
nee, ook niet van plan
|
ja. twee tegelijk, voor mijn 21e verjaardag gekregen van mijn beste vriendin, cindy en kim heten ze :cool:
|
gisteren bij jambers: een mannelijke prostituee :D
|
Nee
1)Mn "eergevoel" 2)Zit geen gevoel bij 3)Ik ben blut 4)Ik vind het idee van een paar honderd/duizend mannen VOOR mij nogal smerig 5)Ze chase iz better dan zie ketsj.. zoals Scooter het ooit mooi zei :P |
Ik vind dat er erg negatief over gedaan wordt, Ik zie prostitutie helemaal niet als iets negatiefs eigenlijk :)
|
Citaat:
op topic: Hoeren zijn smutsig! |
pff
1. geen geld voor; 2. ik ga niet in een kut lopen raggen waar 40 je voor zijn geweest; 3. ik kan zo ook wel seks krijgen; 4. ik me liever zou rukken als ik geen seks kon krijgen... dus voor mij: NO GO! |
Citaat:
Citaat:
|
Ja, maar Mathfreak, dit is een scholierenforum.
De mensen waar jij het over hebt, forummen hier niet |
Citaat:
|
Mijn vriend is voordat hij met mij ging regelmatig naar de hoeren geweest,hij zegt dat het best fijn is je dan sex met een meisje kunt hebben waarbij van tevoren afspraken zijn gemaakt en er voor de rest geen wederzijdse verplichtingen zijn plus dat er zeker hele mooie meiden tussen zitten die normaal amper te versieren zijn voor de verlegen en wat minder knappe jongens
|
Citaat:
|
Op tv en in tijdschriften gaat het, als het over prostituees gaat, ook altijd over verslaafde tippelaarsters en loverboys. Ik denk niet dat dat echt bijdraagt aan een positieve beeldvorming :).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |