![]() |
{win xp} kan bestanden niet verwijderen!!
ik krijg de melding
kan bestand huppeldepup niet verwijderen. de toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. het bestand is niet in gebruik, dat weet ik zeker maar hoe kan ik het bestand verwijderen?? alvast bedankt |
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=20 ;
Kies een goede topictitel en gebruik een tag, zoals: [WinXP] STOP-fout tijdens booten (...) Geef voldoende informatie, zoals welk besturingssysteem je gebruikt (WinXP, 2000, 98,etc) en alle andere relevante informatie. (...) |
File toevalig gedownload met kazaa of een ander p2p programma?
Delete het via command of start op in safe mode, is het makkelijkste.. |
Citaat:
alles van verwijderd behalve 1 bestandje dat wil ook niet weg in de safe mode |
Sluit alle programmas af dmv. ctrl-alt-del (behalve de benodigde programmas natuurlijk) en probeer het dan nog een keer te deleten.
|
Gewoon in de opdrachtprompt doen, dat werkt vaak wel.
|
Citaat:
en die moet weg, want ik word gek van die foutmeldingen |
Is norton nog geinstalleerd op je computer of heb je dat al wel verwijderd?
|
Citaat:
en dan bijv deltree norman?? |
Citaat:
ik heb gewoon die map gepakt en op verwijderen geklikt en dat ene bestandje gaat maar niet weg, krijg ik foutmeldingen van |
Citaat:
Dat is teveel gekooi.. gewoon in de command prompt.. |
Citaat:
toegang geweigerd |
Citaat:
|
Citaat:
geweldig toppie mensen |
Citaat:
Je kan zien welk programma je file blokkeert, met 'WhoLockMe' bijvoorbeeld. Daar je via command-promt geprobeerd heb, zal hetvolgende nergens op slaan maar... Windows maakt zelf een preview aan van bijvoorbeeld plaatjes en films, hierdoor kan het nog wel 'ns gebeuren dat een file in gebruik is (oplossing: ff paar tellen wachten na het geselcteerd hebben van een file, dan verwijderen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |