![]() |
Missie Kilimanjaro
Komt op Ned. 1, op vrijdag avond
|
Oke maar wat wil je met dit topic dan bereiken?
|
Citaat:
kijken wat jullie ervan vinden |
Citaat:
|
Leuk Programma, beetje laat om nu nog een topic erover te starten, maar okéé..
Maartje was stom! Ik heb geen idee voor wie ik "ben".. |
Als je het vergelijkt met Peking Expresse, of met Expeditie Robinson of met Wie is de Mol?, dan is het echt drie keer niks. Maar het is wel leuk omdat er verder niks op tv is.
|
Oh, keek ik weleens naar, als ik moest babysitten. niet bijzonder leuk, ook niet echt stom, geen programma om voor thuis te blijven. Maar ja, zo zijn er slechts weinig he ;)
|
Nooit van gehoord.. wat is het?
|
Het bestaat uit 3 rondes. De eerste is een opdracht, de tweede ook, en in de derde wordt er iemand door de groep uitgegooid (Met motivatie; de NCRV houdt mensen in hun waarde..)
Bij elke ronde gaat er dus iemand uit, en die moeten vragen beantwoorden, over een dik boekwerk dat ze hebben gekregen, en die ze dan moeten leren. Vijf vragen, en het vliegticket naar huis wordt doorgegeven. Heel vaag allemaal. Het programma wordt ondersteund door een paar van die organisaties (WNF, ICCO (ofzo)), en dat is te merken ook.. Ik vind het een lauw aftreksel van al die reality programma's, en het is wel grappig om te zien enzo, maar als er wat anders op is, dan ga ik dat zeker kijken :) |
Het is wel leuk. Inderdaad een stuk minder dan Wie is de Mol en Peking Express, maar toch best leuk.
|
Tien kandidaten trekken onder primitieve omstandigheden naar de top van Afrika. Ze worden getest op doorzettingsvermogen, samenwerking, intelligentie en fysieke conditie. Uiteindelijk blijft er één kandidaat over voor de laatste etappe van de missie: de beklimming van de Kilimanjaro.
http://69.72.132.236/cms/plaatjes/mk...ungyjetske.jpg http://www.missiekilimanjaro.org/ |
Ik hoop al alle afleveringen dat Bram er uit gaat, maar die gaat er dus steeds niet uit. Van mij mag Maria winnen, en anders Jaap
Maar het kan niet tippen aan wie is de mol. |
ik ben voor suzan
|
Ik ben nu ook voor suzanne, maria is een greppelheks en bram een achterbakse eikel. Suzanne is tenminste 'aardig' hoewel ze wel mee deed aan dat complot.
|
Ik heb het een paar keer gezien, vond het minder dan Wie is de mol en Expeditie Robinson. Maar als er niks anders leuks op tv is, kijk ik er wel eens naar.
|
ik ben voor maria :cool:
leuk progranmma bij gebrek aan beter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |