![]() |
Jamiroquai
is :cool:
Virtual Insanity, Deeper Underground!! |
Vind persoonlijk Emergency on Planet Earth toch wel de beste CD....Jay Kay heeft echt een geweldige stem voor deze muziek (y)
|
Hoe vet is jamiroquai. Een van de weinige bands die ik echt nog een keer wil zien.
|
Citaat:
lekkere party muziek. |
haah daar was ik vroeger heel erg fan van. ook een paar keer live gezien enzo. maar ze zijn toch gestopt?
|
Citaat:
|
Jup, Jamiroquai is vet, zeer zeker :cool:
|
Jamiroquai is hippe shit.. Als je een nr van ze hoort weet je gelijk dat hun het zijn en t klinkt allemaal lekker..
|
erg goed! de cds blijf je ook luisteren!
|
Jep, dope gozer/zanger was dat..
|
Ik vind et persoonlijk niks.. alleen deeper underground was goed, maar de rest (van wat ik heb gehoord) vonk redelijk bagger...
|
briljant (Y)
leuke shows ook heb ik gehoord. Begrijpelijk, want die gozer kan goed dansen. |
:D :D Canned Heat! Need I say more?
|
Citaat:
|
hehe ik ben ook fan van Jamiroquai, het is zowat de enige niet-rockband die ik echt bewonder.
Ik heb ze ook live gezien te Vorst NAtionaal in Brussel (in 2001 als ik me niet vergis). Kheb daar nog een superleuke t-shirt van :cool: :cool: Ik heb het liefst de oude nummers, zoals op Emergency on planet earth. "when you gonna learn" is mn favo nummer (y) Spijtig dat ze hun oude stuff niet meer live spelen, behalve een leuke vrsie van space cowboy met bijan metal gitaarsolo tussenin (echt wel :| ) Nahja, dat was het dan :) |
Citaat:
En neen, ze zijn wel gestopt met touren en zo, maar voor zover ik weet zijn ze niet "uit elkaar"... al heb ik verder ook niets gehoord over een toekomstig album of whatsoever. |
ben gewoon recht voor m'n raap en ik geef een kort maar duidelijke mening die ik heb over jamiroquai: knake muziek
|
wel vet ja. (Y) heb er alleen geen albums van.
|
Citaat:
|
zelfs mijn pa digt et :cool:
|
Citaat:
En m'n broertje en zusje. Het komt hier nog wel eens goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut, mijn ouders kopen geen jamiroquai cd's.
Eens opvoeden die hap. |
volgens mij treden ze niet meer op , heb ze gelukkig 2 jaarterug gezien op beach rock was erg nice
|
Citaat:
|
Cosmic Girl is echt een van mijn favo's :cool: ook zo cool om te spelen op bas.
|
ik word blij van Canned Heat :cool:
|
-AePiE-
1 van de weinige artiesten die er mee weg komt hetzelfde nummer duizend keer uit te brengen onder andere titels :p al die shit lijkt onwijs op elkaar. Maar hey, het is wel een tof nummer wat ie al die jaren uitbrengt (y) |
Jamiroquai is blij :) Ik word er echt vrolijk van, en krijg zin om te dansen (en dat wil echt wel wat zeggen) Ik vind Jay Kay trouwens ook wel een grappig mannetje..
Mijn favo's zijn: Canned Heat, King For A Day, Cosmic Girl, Virtual Insanity en Allright :) |
Citaat:
Ik dacht inderdaad ook dat ze gestopt waren, vanwege het gruwelijke showbizz muziek wereldje ofzo. |
(y)
heb alleen de laatste cd en latenightales niet emergency on planet earth blijft toch wel het beste die zou ik nog weleens live willen zien ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |