![]() |
[animatie] flip
he, een nieuwe animatie die ik heb gemaakt. niet bepaald artistiek, maar wel grappig :D .
http://artistique-sirene.com/waiming.../animatie2.gif http://waiming.tk |
whaha, cool!
|
Ziet er lijp uit..
De site vind ik enerzijds goed anders zijds bagger het begint eigenlijk al met et veranderen van de aanwijzer .. naar een onlogisch vergroot kreng .... en whats up with the green....? zie het nergens in terug ... uiteindelijk ... hoeft trouwens ook niet maar het past niet bij het geheel vind ik.. dan als je over de link naar de site toe gaat verspringt alles leuk zo'n roll over maar ... niet als het verspringt. et omdraaien leuk bedacht ... maar heb er zelf niet zoveel mee. dan de mainpage hiergebeurt weer het zelfde met de links ze verspringen ... het word mij een beetje teveel zoiets... wel leuk dat de tekst omdraaid net als de index..... Als ik verder ga in de site ... alles blijft verspringen ... je kan zeggen dat je het express hebt gedaan maar ... ik vin het onpraktisch En de achter grond ... Cut out ... de tekeningen zijn mooi maar dan om er een cut out over heen te gooien :S..... had em dan puur gelaten was het mooier verder erm ... De content is zeker goed maar ik denk dat de site zelf de content verkracht .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
owke maar ik denk toch dat je het wel iets sneller moet doen :P ... trouwens als dit je eerste site is ... want doen al die meta weet ik veel Css enzo er in? grote voor studie?
|
metatags hebben toch nisk te maken of het je 1e site is ofnie. en ja, sorry ben nu druk met mijn examens bezig, maarre als ik een nieuwe layout heb laat ik het zsm weten,ok?
|
neehj meta tags hebben daar ook niks mee te maken maar meer heeft het temaken met dat je het niet zelf hebt getypt.... das jammer ...
|
hm... ok, als jij het zegt (n) .
|
Citaat:
|
:D ik vin um kool (y) :D
|
Cool! (y) (y) Die van die tekening van dat meisje is ook heeel vet! :cool: (y) ;)
|
hehehe :D
|
he, bedankt. ik vind em ook cool :D.
|
Heel leuk gedaan :D (y)
|
Cool, hoe maak je zoiets? :)
|
je maakt van elk beweging een tekening en die fotografeer je dan. de fotos zet je achterelkaar in een animationshop. deze animatie had ik binnen een uur af, is best simpel. maar ik had voor ckv 3 ook een animatie van 30 sec gemaakt en dat duurde echt 3 maanden voordat het af was.
|
Animationshop, is dat gratis?
|
tuurlijk nie, maar bij ons zat het al op onze pc.
|
wat is tegen woordig wel gratis .........
en bij Dot.tk haal ff je banner weg ... of wou je zo graag die polo winnen van dot.tk? |
burp
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |