![]() |
kauwgom uit broek...
Kan iemand mij vertellen hoe ik kauwgom uit een broek krijg. Heb hem al in de vriezer gehad maar dat trucje werkte niet...
|
Pindakaas erop smeren. Alleen dan moet je wel weer een topic openen met de vraag hoe je vetvlekker eruit krijgt :S
|
en als je nu es wat water op de kauwgom doet? zodat hij terug kleverig wordt, en hem dan in de vriezer steken? Dan wordt de kauwgom toch enkel beenhard door het ijs..? En kan je hem er dan afkrabben,
Of heb ik het hier mis? (nog nooit kauwgom op mn broek gehad :s) |
Hoezo niet in de vriezer dan? Dan is de kauwgom toch ook spijkerhard en kan je deze er direct afkrabben...
|
In de vriezer of chocolade erop smeren.
|
Mwah met wat bier moet het ook wel lukken.
|
Je kan er ook zo'n spul voor kopen. Ik heb namelijk nogal eens kauwgom in m'n broek
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kun je het er vanaf stomen. Door de hitte zou de kauwgom er nog wel is vanaf kunnen komen. |
100% zeker dat een van de 2 werkt
24 uur vriezer of pindakaas |
dan doe je allebei. erop pissen lukt ook wel.
|
Wie is kauwgom?
|
hier komt de kauwgon-uit-je-broek-krijg-expert!
ok zonder grapjes het is mij al zovaak overkomen... je hebt een soort bevries spul van HG dat werkt perfect adners je broek en de vriezer leggen voor een nachtje en dan met ijsklontjes en een mesje de kauwgom eraf krabben |
je moet ook geen kauwgom op je broek plakken! :nono: ;)
truuk uit grootmoeders kast: nagellakremover helpt misschien. potje kost hooguit twee euro bij de kruidvat. |
je kan ook je broek helemaal volplakken met kauwgom dat is mode :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt ook spuitbussen daarvoor. Ik weet niet wat erin zit.. het bevriest de boel iig. Stikstof ofzo.
Daar kun je iig kauwgom mee uit kleding halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
terpentine werkt ook...
|
jaajaa genoeg tips, slotje dr op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoor, ik heb zo vaak door ongelukjes nagellakremover op mijn broek gehad, krijg je geen vlekken van. anders had ik nu de helft van mijn kledingkast weg kunnen flikkeren. |
Citaat:
ik heb nog nooit kauwgom in m'n broek gehad, vandaar dat ik zulke dingen niet weet ;) |
nee hoor, je kan wrijven wat je wil, geen witte plekken. tenminste, bij mij...
ik denk trouwens toch maar niet dat je het er met nagellakremover uit krijgt. volgens mij treed er dan geen reactie op waardoor de kauwgom zou kunnen oplossen/losraken... |
ik heb op school eens kauwgom in me broek gehad :mad: net op me kont zwarte broek aan :o
was op bankje gaan zitten zonder te kijken en had net iemand (genaamd me ex nu een verse kauwgom geplakt :rolleyes: ) concierge had spreciaal spul dat spoot ie er op en toen kon je het er zo afhalen,stonk enorm denk ook iets van stikstof oid dat het was :confused: |
1. Pindakaas,
2. Broek in de vriezer leggen, 3. Kauwgom verwijderaar, 4. Rigoureus kauwgom uit broek knippen. |
Citaat:
|
invriezen of pindakaas
|
Dat spul waar jullie het over hebben heet gecompresseerde stikstof, en dat kan je bij de doe het zelf zaak halen. Even erop spuiten (vermijd contact met vingers), paar seconden laten werken en dan eraf 'krabben' c.q. pulken. Did the trick for me (Y)
|
dat moet je aan lies vragen, zij weet allleeeeeeeessssss
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |