![]() |
Mannen -> geil
Mannen, waar worden jullie tijdens de seks nu helemaal geil van,
of waardoor verlengen en verstevigen jullie je orgasme? Wat kan een vrouw 't beste doen? Of van die secret plekjes... |
Eh, bestaan? Het feit dat je er bent en met hem sex hebt is al genoeg.
|
ja, maar 'k hem eens extra verwennen, iets wat hij niet zal vergeten, iets waar hij niet van wist dat het kon...
|
Zachtjes kreunen
(y) (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
God wat flauw allemaal.
Als je hem eens wil verrassen, neem dan zijn ballen in je mond als afwisseling van het pijpen. Simpel maar effectief, als ie er ook maar een beetje gevoelig is gaat ie door het dak. Veel plezier. ;) |
Prostaatstimulatie tijdens het pijpen :).
|
Citaat:
|
Citaat:
En een praktijktip: als je hem aan het pijpen bent, gebruik dan je vinger en je duim om om de basis van zijn piemel heen te leggen en erin te knijpen en hem zo vast te houden tijdens het pijpen. Niet te hard, het mag geen pijn doen, en zorg voor gelijkmatige druk en doe je ringen af. Werkt als een cockring. Met je andere hand kun je om zijn ballen een cockring leggen. Ook weer niet te hard, dat spreekt. Door te varieren met de druk van je handen kun je heerlijk met hem spelen. (ik besef me nu wel dat dit echt een tip is voor gevorderden die al helemaal op elkaar zijn ingespeeld...) De Deep Throat aanpak dan maar. Inplaats van heftig op en eer zuigen kun je zijn piemel ook eens heel diep in je keel stoppen en hem daar houden. Jazeker, zo diep dat je geen adem meer kunt halen. Af en toe laat je hem ietsje minder diep komen zodat jij naar lucht kunt happen, en daarna geef je hem weer de sensatie van heel diep erin geduwd worden. Als hij zit, kun je met je keelspieren, het maken van slikbewegingen en de stand van je hoofd aan de slag, of kreungeluidjesmaken (vibrato!). (en ook dit is er weer een voor het gevorderdenklasje...) |
als iemand met jou vrijt.
dan. is hij in de hemel. :eek: |
Als ik zie dat zij óók heel geil is, daar word ik helemaal gek van.
|
Citaat:
met alle engelen wijdt Is het dan ook geen feit dat u morsdood zeit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm :)
Komt me bekend voor.. Mijn vriendin heeft 7 maand in Amerika gezeten... ondertsn was mijn seksuele activiteit zo goed als nihil geworden. Toen ze terugkwam hadk wel een beetje schrik om direct terug na zo'n lange tijd optimaal te presteren. Anyways... it worked out okay. Doe het zachtjes, dan kan je het langer uithouden. Begin er ook niet van de 1e second aan, lang voorspel Rules ;x greetz, Janso |
je moet echt niet mijn ballen in je mond nemen dat is echt een enorme turnoff damn...
ik vond dat van zachtjes kreunen wel een goed idee trouwens :cool: en verder tjah gewoon bazig doen enzo |
Citaat:
Maar TS, als je deze waardevolle tips van onze juno eens uitprobeert zal je vriend al helemaal door het lint gaan, ook al lukt het niet zo goed. |
:| Jezus, nog geiler?
|
Ik denk altijd aan mezelf, hmmmmmmmm
|
Citaat:
|
say my name, say my name !
|
Citaat:
|
Laat hem óf kruipen en draag hem van alles op. Stop tijdens de seks om hem te bevelen je met woorden te aanbidden alvorens verder te gaan. Óf wees zijn slaafje en doe alles wat hij van je verlangt. Kruip voor hem.
|
Citaat:
daar word ik misselijk van... "oh, ihsan, jah oh ja..." damnnnn liever gewoon zacht gekreun hoor! |
Citaat:
nee doe maar niet |
Masseren met olie enzo..
|
Citaat:
|
Namen roepen is juist leuk zo nu en dan.
Ok, niet zomaar namen, maar mijn punt is duidelijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh>? dat zeiden we in de verkeerde volgorde ofzo.
|
Citaat:
In dezelfde minuut gepost, trouwens ;) |
Het lijkt me geil als ze mijn online nicknames uitschreeuwt.
|
Citaat:
|
haha, verkeerde naam kreunen is wel erg fout ja.
je moet wel een beetje weten whats up dat. een x zeggen.. aaahhhheenriiii .... is erg gezellig ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze gaat huilen. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb een keer de naam van mn ex genoemd tijdens de seks :bloos:
OMG wat schaamde ik me toen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en dan nog zeg ik vaak lieverd...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als m'n vriendin zachtjes begint te kreunen, of lekker in m'n oor hijgt. Dat wind me pas op! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |