![]() |
Vriendje blijkt racist
Ik heb al een paar weken een relatie met een hele leuke jongen. Op school leren kennen in de pauzes en daarna mee uitgegaan. Hij kwam bij mij thuis om me te helpen bij huiswerk ook enzo.
Alleen hij blijkt een grote racist te zijn. Hoe beter ik hem leerde kennen hoe vaker hij opmerkingen begon te maken over negers en joden. Toen ik laatst bij hem thuis kwam hing daar in zijn kamer een poster van Adolf Hitler!! Ik weet echt niet hoe ik hier mee moet om gaan. Ik ben zelf gedeeltelijk joods en durf hem dat nu niet meer te vertellen. Hij ziet er normaal uit maar gaat wel naar foute feestjes.. Groetjes, van een verward meisje. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijf ontopic en anders rot je maar op :mad: |
Het vooral niet uitmaken. :rolleyes:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
je zal het hem toch moeten vertellen,tis zoiezo al dom dat ie iets met een joodse begint als hij zo racistisch is |
Citaat:
|
dat is bestwel erg. heel erg, eigenlijk. maar dat zie je meestal bij jonges van 14 enzo, het is een subcultuur geworden in sommige gebieden (niet in de Randstad volges mij). maar ik weet niet hoe oud ie is? als tie 20 is is t anders dan 13.
misschien kan je op de een of andere manier er achter komen of het komt omdat ie ergens bij wil horen, of dat ie gewoon een verkeerd mens is... overigens kan je het beter op Liefde & Relatie forum posten, dit. het zal wel verplaatst worden nog |
Citaat:
Wat moet ik nou doen? :bloos: |
Citaat:
want als je al van iemand houd die je pas een paar weken hebt mis ik het spoort even als mijn vriendin binnen enkele weken zegt dat ze van me houd vraag ik me af hoe erg ze dat meent.. zoiets kan je gwoon niet zeggen na een paar weken... jahwel als je breezer bent trouwens maar goed, ben eerlijk voor jezelf en praat eens met um... vraag wat die poster daardoet.. en vraag of hij het eens is met adolf |
(n) (n) :bloos: :evil: :| :s :nono: :confused:
Citaat:
|
Citaat:
op het verkeerdfe forum EN nog eens zelf dom replien op je eigen topic |
Citaat:
Ik zit hier met een groot probleem hoor. |
zeg, negeer mijn post s ff niet :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou gewoon heel veel van hem, ik kan hem toch niet zomaar dumpen? :nono: |
Citaat:
|
Dit is niet zo serieus lijkt me, bovendien het verkeerde forum.
Lotte22 en Ruggero, jullie kunnen op dit forum blijven door gewoon normaal te reageren, geen onzin-topics te openen en niet met elkaar te zitten flamen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |