![]() |
Vriendje blijkt racist (dit is serieus)
Ik heb al een paar weken een relatie met een hele leuke jongen. Op school leren kennen in de pauzes en daarna mee uitgegaan. Hij kwam bij mij thuis om me te helpen bij huiswerk ook enzo.
Alleen hij blijkt een grote racist te zijn. Hoe beter ik hem leerde kennen hoe vaker hij opmerkingen begon te maken over negers en joden. Toen ik laatst bij hem thuis kwam hing daar in zijn kamer een poster van Adolf Hitler!! Ik weet echt niet hoe ik hier mee moet om gaan. Ik ben zelf gedeeltelijk joods en durf hem dat nu niet meer te vertellen. Hij ziet er normaal uit maar gaat wel naar foute feestjes.. Groetjes, van een verward meisje. |
Ik geef je nog een kans, maar je gaat dan zelf ook normaal reageren.
|
je kan niet veranderen wat je bent. Dus ik zou er over praten met hem. ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar ik zou het toch proberen, en dan misschien met iemand erbij...
|
Like DUH! Dumpen die handel!! (n)
|
Citaat:
Ik bedoel dit serieus, dus graag ontopic blijven. |
wat maakt het nou uit? hij haat jou toch niet? ik snap niet wat je nou zit te huilen, schatje. En als je iemand anders zoekt, laat het me effe weten. ;)
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou als ik jou was heel snel bij die jongen vandaan gaan. Het gedrag wat hij vertoond lijkt me niet gezond. Je kan eens proberen er met hem over te praten, maar ik geef je weinig kans van slagen. Ga nu weg, dan doet het maar even pijn, als je langer bij hem blijft om te kijken of hij verandert doet het alleen nog maar meer pijn als je de relatie alsnog moet beëindigen.
|
Citaat:
|
precies ditzelde verhaal staat op fok.forum.nl
but who cares.. dumpen dus.. |
Citaat:
IK HOU VAN HEM. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik niet erg logisch :confused: en overigens staat op het fokforum dat je hem hebt gebeld en dat 'ie heeft gezegd de poster van de muur te halen en geen jodenhaat meer te hebben, dat 'ie heeft gezegd dat ie alleen nog maar moslims, turken negers haat.. ja, echt het voorbeeld van een fijne jongen? edit: typo |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou contact met hem breken als jood zou je toch echt afkeer moeten hebben tegen adolf hitler ik had het gewoon tegen die jongen gezegd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie zijn in de war!!!
:mad: |
Citaat:
|
van forum.fok.nl:
"Ok, daarnet hem aan de telefoon gehad. Ik zei dat ik ene keer met hem naar de synagoge wou gaan. Hij vroeg waarom. Toen vertelde ik hem 't dus. Eerst begon hij te lachen en dacht dat ik grapje maakte. Daarna had hij het door. Hij begon te vertellen dat hij meer turken, moslims en negers haat. Hij gaat de poster weghalen en belooft niet meer anti joods te zijn. Wat staat er op 't forum van scholieren? edit: ik zie''t iemand die me na doet." Lijkt me duidelijk, dit topic gaat echt dicht.. nu is het afgelopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |