![]() |
22.04.04 - Breda - Misfits
22 April zullen de Misfits spelen in de Mezz in Breda
schade: 17 pleuro 50 voor den liefhebbers natuurlijk 'n leuk feit. (y) wie gaat? laat dat "Misfits zonder Danzig" gedoe ff achterwege aub, open daar maar 'n eigen topic over als je met die voorspelbare crap wil komen. :p zelfde samenstelling als vorig jaar in Patro: Marky Ramone, Dez Cadena en Jerry Only. |
ghehe ik ga wel zeker weten. de vorige keer was het erg vet en k wil ze erg graag nogmaals zien. In welke line up, is dat bekend?
Het zelfde als in t patro? want dat zou ik wel vet vinden ook (y) |
ow ghehe je hebt het er al bij ge-edit :p
|
juh :p
|
zou wel grappig zijn als ze ook wat van die Project:1950 zullen spelen hehe. (y)
|
heb ik amper wat van gehoord
een beetje te haggelen? |
zal als je joint af is wel wat sturen :p
|
ik wou net wat over Danzig gaan zeggen, maar aangezien je dat niet wil, laten we het dan maar over Doyle hebben.
|
ghehe
Doyle von Wolfgang ook niet Michael Graves ook niet. Franché Coma ook niet. :p |
he wat jammer nou.
|
't zit niet altijd mee...
en nu ontopic gaarne :p |
ik vind de schade wel wat veel, maar misschien ben ik wel present. Met een bordje om men nek "thank you Jerry for fucking up the Misfits, and props to Marky for helping him down"
laat ik dat maar niet doen, word ik daarlijkin elkaar geslagen door 80 Jerry fans. maar misschien....neem ik wel een kijkje. |
schade is idd aan de prijzige kant...
vorig jaar was best oke overigens, hoewel ze de nummers te snel speelden en er ook aardig wat Ramones covers voorbij scheurden. |
Citaat:
|
Ohhh ja zeker ste weten dat ik daar ben! Vorig jaar was erg gaaf. Ik vind de liedjes gewoon leuk, wie er meedoen enzo dat boeit me allemaal niet zo :bloos:
|
jaha
|
ik heb de misfits eens gezien een tijdje nadat american psycho uitkwam
wat een band! |
Sja ik weet niet, de Misfits zonder Robo...
|
Valt te overwegen..
Ze zijn toch wel een bepaald soort iconen die invloed hebben gehad op de muziek die ik nu hedendaags luister.. |
verrek
dan heb je 1. Misfits 2. Groezrock 3. Arnhem |
Citaat:
en die prijs man |
tja je moet er toch wat voor over hebben he t is wel Misfits weet je
|
fok die shit, ik moet echt een bank gaan overvallen. Of misschien zijn oude vrouwtjes een beter idee. Vorig jaar was het erg gaaf.
Ik weet echt niet of ik weer ga. Als ik geld heb, anders niet. |
Godver, te veel vets in april.
Grote kans dat ik hier zal zijn. (y) |
Citaat:
|
De voorverkoop bij Mezz start op woensdag 10 maart (dagelijks vanaf 16.00 uur in het Mezz Café). Vanaf 17 maart zijn ook kaarten verkrijgbaar via Ticket Service.
Fuck, vvk begint volgende week al. |
aarg tering dat is echt te vroeg, ben nu echt te blut om n kaartje te kunnen dokken
dat wordt weer oudertjes heel lief aankijken of ze me het willen voorschieten(alsof ik nog niet genoeg schulden bij ze heb) |
Minder blowen. :nono:
Wat zeg ik nu? |
Citaat:
maar ik heb mark beloofd zn topic niet vol te blaten dus ff ontopic: Ik heb nu wat van 1950 project gehoord en tja wat moet ik er van zeggen, het is wel leuk ofzo maar wel een beetje afgezaagd wat mij betreft doen ze het gewoon zoals vorige keer in het patro, oude misfits nummers, paar ramones covers, paar black flag covers. Wat mij betreft laten ze die 1950 project nummers maat achterwege live(t kan ook dat ik net wat minder boeiende nummers heb gehoord) |
Citaat:
|
Citaat:
minder (duur) eten meer blowen :p |
Een Misfits, Ramones, Black Flag coverband. Nee dankje.
|
ze komen ook in hedon, zwolle
las ik |
Citaat:
22 dit, volgens mij 23 en 24 groezrock en 25 arnhem??? |
Citaat:
want ze treden 3keer op in nederland |
oooo de 22e kan ik niet eens. Dan spelen The Little Killers in Utrecht die zijn fuckin veel beter dan die cover band.
|
Roel zegt:
oh trouwens Roel zegt: misfits komen weer naar nederland Els - Toxic zegt: :eek: Els - Toxic zegt: GEIL Els - Toxic zegt: wanneer? Roel zegt: april ergens Roel zegt: iig in breda en zwolle, maar is er nog een, maar ikw eet niet waar Els - Toxic zegt: geilllll <3 Ja, Roel heeft mijn dag goed gemaakt en ik ga erheen dus natuurlijk :) |
Nederlandse MSN is gay.
|
Hm, nee, niks voor mij. De reden weet je wel, maar die laat ik op verzoek maar achter wegen :)
Nouhja, heel misschien ga ik toch wel. Eens kijken of ze live misschien wel leuk zijn :) |
Ik heb nog niet kunnen vinden waar ze nog meer spelen
iemand? |
Ook niets gevonden, 25e is in Zwolle btw.
|
Aargh, ik ben te arm (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
te c00l d8 btw dat ik vorig jaar het laatste concert vd misfits gemist had? maargoed ik hoop er te zijn. |
Citaat:
|
vanavond maar eens kaarten scoren dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of zoals ik het altijd deed: een Knaak voor een taak.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |