![]() |
poll: boris of maud?
geen gezeik over "idols is kut", gewoon stemmen... :p
ik denk boris, maar hoop op maud [edit] ik stem dus maud... :) |
Ik denk ook boris maar hoop Maud. Daarom heb ik ook op haar gestemt maar volgens mij kun je beter de vraag anders stellen: Wie hoop je dat Idols gaat winnen.
|
Wie is beter dan? Of gaat het daar hier niet om?
|
tuurlijk maakt het niet uit wie er beter is, het gaat er inderdaad wel om over wie je hoopt dat er wint...
anyway, ik kan de vraag niet veranderen, dus dat moet iemand met de titel forumbaas dan maar doen |
maud is wel een sexy moppie, dus daar ga ik dan maar voor.
|
bah.. boris is een lekkere jongen.
|
Who really g ives a flyign fuck..
|
Moud lijkt een muisje
|
|
jeder ergasssssennn!
Maar vooral die maud want dat is een groningse takkehoer die ook een nogal bekrompen vleeseter is (ze vindt andere dingen niet lekker omdat ze geen smaak heeft ofzo). Maar wel weer een voordeel is dat die jamai bijna helemaal opgesodemieterd is. en dat die jim alleen maar kankerreclame voor kankerkids kan maken ofzo. (iig een zinloze reclame voor vervelende kinderen ofzo). |
boris alleen maar omdat maud zo vreselijk lelijk zingt, VRE-SE-LIJK
|
|
Boris!
|
Beiden eigenlijk kansloos
|
Vind Idols maar onzin, maar ik denk Maud
|
Maud natuurlijk. (y)
anders zitten we straks weer met een vent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Boris :D
|
Boris.
|
Citaat:
Ik was voor Boris. Maar sinds hij zijn haar heeft afgeknipt heb ik helemaal zoiets van gast, hoe ernstig kun je jezelf veranderen naar de wensen van de maatschappij... Ik kijk dus niet meer, en t interesseert me niet meer. En dat terwijl ik het redelijk heb verdedigd. Schande. Maud vind ik trouwens op een man lijken, zeker sinds ze geen krullen meer heeft. Maar ik ben teleurgesteld en het hele Idols kan van mij nu de boom in, ik wacht wel op Idool om echte mensen aan het werk te zien. |
Jim (y)
|
Boris! Maud heeft t bereik van een halve octaaf
|
Boris :)
|
Maud :)
|
Maud, want die vind ik wel leuk :cool:
|
Mauds stem vind ik te mannelijk. Daarom Boris:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klik hieronder als je zeker weet het te willen lezen
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boris móet winnen, en omdat ík dat wil gaat Maud winnen.
Damn, Maud bij de world idols :| no way, na jamai hebben we echt wat goed te maken hoor... |
Boris natuurlijk.
Hij heeft echt een hele goeie stem, vette funky stem! Boris gaat echt winnen, ja! |
Ik wil dat Boris wint....
maar euh, is er al niet zo'n poll op F,T&R?? |
Ik wil dat Boris wint....
maar euh, is er al niet zo'n poll op F,T&R?? |
Ik wil echt dat Boris wint, maar ik heb echt zo'n sterk voorgevoel dat Maud t wordt..denk aan IDOLS WIL COMMOTIE VEROORZAKEN!
|
IK hoorde pas ergens dat Maud bij de laatste stemming (afgelopen zaterdag) meer stemmen behaald zou hebben dan Boris. Toch denk ik dat Boris gaat winnen. (dat hoop ik ook, hij is nog altijd beter dan Maud)
|
Citaat:
|
boris
ik vind maud's stem niet mooi. |
boris! :D
die gast kan zo verschrikkelijk goed zingen.. gvd.. na het nummer "papa was a rolling stone" ben ik om en ga ik 100% voor boris :) |
Citaat:
|
BORIS!
Maar ik vrees dat het nog wel eens Maud zou kunnen worden ook. (n) |
Citaat:
Ik ga echt té serieus op Idols in, hoezo ik verveel me... :| |
oh dat is morgen al he?
ik vind maud. |
Boris is echt geweldig, hij zingt gewoon echt enorm goed.
Toch wil ik liever dat maud wint, voor boris' bestwil zeg maar. Ben bang dat hij van die foute jamai-idols-nummers gaat (moet) maken hierna, plus dat hij dan vast zit aan een kutcontract. Ik zou me met boris wel minder schamen bij world idol dan met maud. Ik vind der een vierkante rotkop hebben. En der stem doet me ook niet zoveel. |
de optie 'geen' ontbreekt....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf.. een serieueze discussie hierover?
wgaf wie er wint, wtf zijn wie wat dan ook.. ik ga voor het deerntje, die is niet homo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |