![]() |
The Grab-A-Book-Game
Instructions:
1. Grab the nearest book. 2. Open the book to page 23. 3. Find the fifth sentence. 4. Post the text of the sentence here. met andere woorden: 1. Pak de dichtsbijzijnde boek 2. Ga naar bladzijde 23 van het boek. 3. Zoek de vijfde zin van die bladzijde. 4. Post die zin hier. 'In het model van het magnetisch veld komt dat tot uitdrukking in een grotere veldlijnendichtheid.' |
Type "Orthondontist's Dream "into the dialog box
|
But that won't solve our problem here, because the categories still are too coarse.
|
De ontdekte teksten omvatten uiteenlopende categorieën.
|
Kil als een spiegel met een wasemsluier.
Jan Wolkers - Winter Vitrines (blz. 25 want blz 23 en 24 zijn leeg :o ) |
van zijn familie en vrienden. Sterrenbeelden kunnen -
:rolleyes: |
De lengte varieert nogal tussen verschillende volkeren.
|
with 12 different buildings from medieval :)
|
eerst in het klad. Dat voorkomt onnodige doorhalingen in je definitie-
|
"raapte de veren die een pauw liet vallen op"
|
voortdurend met elkaar vergeleken
ludlum :) |
'Dat was een knap luguber beeld wat je tijdens de bespreking hebt geschetst'
|
De regels van dit spel voorzien niet in de situatie dat er minder dan vijf zinnen op een bepaalde bladzijde staan.
|
Citaat:
|
"Bovendien is het leuk om te doen."
-Artikel in de Kijk over vliegtuigen- edit: voor het gemak tel ik de Kijk ook maar als boek, andere "boeken" liggen er niet in mijn handbereik. :D |
Citaat:
I'm telling her that she's an ungrateful slag, that I've set everything up for her, and that she'd rather have her arse panelled in by some scabbaws for a bag or a rock in some shitey hovel in King's Cross than ply her trade in a nice entertainment-industry in Soho. |
Those Seven Commandments would now be inscribed on the wall;
Uit Animan Farm van George Orwell |
'Ze hadden moeten trouwen, zoals alle gewone mensen doen.'
|
reiten - wasserski
|
'hongeroedeem en andere fatale ziekten van bijna 800 000 burgers, meest ouden'
(geschiedenis van de nederlandse koolvaardij in de tweede wereldoorlog, deel1 :rolleyes: ) |
5. If necessary, turn AMS (or press >>| repeatedly) to locate the track you want to start playing from.
gebruiksaanwijzing voor MD-speler |
Elke plaatsbeschrijving gaat vergezeld van een op schaal uitgevoerde platte-
|
Maar nooit zul je horen dat ze voor jouw school hebben gekozen om-
|
Aktionar <m; -s, -e> . aandeelhouder
|
even if he knew everything there was to know aboubt the subject - something that had never happened - he knew he would still be worried
|
affiniteit affinité v
(N-F woordenboek) |
beide gemeten in natuurlijke logaritmen
|
"De procesgang en de ongebruikelijke straf maakten echter dat Sjitsjaranski een symbool werd; een symbool voor de wens van vele Russische joden naar Israël te emigreren."
Boek: het aanzien van 1986 |
hij op een hand. De duim: Kezman 24,. De
(vi:P) |
121. Degenen aan wie Wij de Schrift hebben gegeven lezen het op de juiste manier voor, zij zijn degenen die erin geloven.
|
Look down, you Gods, and on this couple drop a blessed crown; for it is you that have chalkd'forth the way which brought us hither!
|
la sauce de homard
(SVH woordenboek :) ) |
"Hij leunde naar achteren".
(Tomas Ross, "De Honden van het Verraad) |
waarbij het meestal gaat on een vereniging van kleinere bedrijven, bijvoorbeeld
Bedrijfseconomie (tsjah.....m'n pa's studieboeken van 593057257 jaar terug oid) |
wat blijft er nog over? wat je bent is datgene dat 'mijn' zegt. datgene wat
|
Het is zo duidelijk, dat iemand één of twee vingers opstak om een even groot aantal voorwerpen aan te geven, dat we er niet aan kunnen twijfelen dat onze voorouders dit reeds vroeg deden, precies zoals doofstommen vandaag.
|
Hij doet gedurende enkele weken spraakoefeningen met Michels, om hem de Spaanse taal te leren.
Uit de Barcelona Special :o. |
aflopen I [ov ww] * (helemaal langslopen)
Uit: Prisma Nederlands-Frans woordenboek :D |
Idem het mengen van SOCl2 met water.
Chemie Overal vwo 2e fase deel 1 |
'zal ik je helpen?' stelt Eefie voor.
|
U zegt ''ze'', maar is dat niet een taak van de overheid?
|
Mijn dichtsbijzijnde boekje heeft geen 23 pagina's :p
|
Citaat:
jij hebt zeker ok de playboy op je engelse literatuur lijst staan? :p ontopic: maar de kolomtotalen niet. Er bestaat wel een verband tussen de drie relatieve frekwenties in een kolom. uit het boek: statistiek (wat zou mn vader nou zijn :p ) |
'Een ruimere verkenning leidt er vaak toe dat andere verschijnselen belangrijker blijken te zijn voor de uiteindelijke diagnose.'
Uit een studieboek. |
(...) van de definitie van het style sheet. Iedere stijldefinitie moet naast (...)
uit mijn html-gids |
f*ck heb ik weer op bladzijde 23 staan maar 3 zinnen :s
|
"But I believe everything happens for a reason."
|
noodzakelijkerwijs zeggen dat het woord ook in
|
Daarin staat onder meer de bepaling 'dat het ieder dus geoorloofd is zyne gedachten en gevoelens aan anderen te openbaren, het zy door de Drukpers of op eenige andere wyze'.
|
Mevrouw Vanaudekercke boog zich over hem heen en zei
(horror vacui) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |