![]() |
[UT2k4] Wat is jouw hoogste score?
En dan wel in Onslaught, omdat bij de andere gametypes de telling anders is. Die van mij is 125 na ongeveer een uur spelen. M'n naam in UT2k4 is trouwens granny_. (weet iemand hoe je je s.com nickname kan veranderen?) Ik upload straks nog wel een screen. :D
|
ik weet het niet..
ik vind bij onslaugt die demo-map nog het leukste de rest vond ik nogal tegenvallen :( (n) team deathmatch is leuker :o |
Ik bak er geen hol van. Maar ik leer het nog wel.
|
haha ik snap het princiepe van onslaught goed, vond het in die demo-map kei tof maar die andere maps vind ik wat tegenvallen, omdat meeste niet zo heel ruim zijn.... vooral dat keihard rondracen in die voertuigen was tof :D
En bij de meeste maps in de volledige versie vlieg/rijd je overal tegen aan als je een beetje hard gaat :evil: |
Citaat:
|
Dat ligt er gewoon aan of je op een n00bserver speelt of op een server met alleen de beste gasten...
|
En hoeveel keer je dood bent uiteraard. Als je 125 als score hebt terwijl je 50234234 x dood bent gegaan heb je er nog vrij weinig aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien je langer dan een half jaar lid bent, kan je eenmalig je nickname laten veranderen. Spreek hiervoor een forumbaas+ of beheerder aan. veelgestelde vragen ;) |
Citaat:
Lees BZ eens wat meer :o |
scorewhore (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |