![]() |
toetje
nou vertel...
wat is het allerlekkerste toetje wat er bestaat?? als je het hebt geef dan ook ff het recept, dan kunnen andere mesnen meegenieten |
Ik denk toch wel tiramisu :o
|
je gaat toch geen toetje eten..
|
TUURLIJK WEL!!!
= het belangrijkste deel van de maaltijd :p |
Ik eet eigenlijk de hele dag door toetjes :D
Maar meestal neem ik om een uur of 9 nog wel wat :p |
thuis eet ik nooit een toetje
in een restaurant ook bijna nooit, als ze spekkoek hebben in ieder geval wel maar dat kan je eigenlijk altijd eten, vind ik niet echt een toetje maar zo wordt het wel gepresenteerd |
wat bezielt je???
btw: spekpannekoek is idd geen toetje :nono: |
Ik eet zelden toetjes.
|
Citaat:
spekkoek is iets heel anders, een soort cake, 't is indonesisch pfff.. spekpannekoek.. |
Ben en Jerry ijs!! en dan de smaak Vanilla Caramel Fudge = vanilleroomijs met dikke slierten caramel en zachte chocola
|
mijn eigen toetje.
Verse, zelfgeklopte slagroom met hele romige yoghurt erdoorheen. En dan vers fruit. Is zo lekker. |
Tiramisu
|
Citaat:
as for me : karamelvla (kweetut, boooooring) |
ijs met flensjes en dadelsaus.
|
Citaat:
|
griesmeelpudding :o
|
Ne lekkere créme
|
griesmeel is lekker :)
|
Tiramisu en ijs.
|
tirasmisu is goed, maar gewoon lekkere dikke vla met slagroom is ook errug lekker....
|
stukje taart of een cakeje (y)
ijs vind ik raar als toetje, ben je net zo lekker warm door het avondeten, en dan ga je er iets kouds bij doen... |
Ik eet niet vaak een toetje na het avondeten, maar als ik dat wel doe maakt het me niet zoveel uit wat het is. Ligt ook wel een beetje aan waar ik op dat moment zin in heb. De ene keer wil ik liever ijs en een andere keer yoghurt of zo. :)
Citaat:
dat is lekker:) |
Allerlekkerste toetje... Euhm.. Ben&Jerry's ijs :p Maarja dat kan je gewoon bij AH kopen ;)
|
recept
nodig: 1 bak ijs 1 kommetje 1 ijslepel 1 toetjes lepel 1 honger doen: Pak het ijs uit de diepvries. Schep met de ijslepel een flinke schep in een kommetje. Leg de toetjeslepel erin. Eet het op. Smakelijk! |
Gewoon een mona pudding :)
|
hmmm van die lekkere slagroomvla, en dan chocoladesmaak :p hmmm das lekker!
|
(Chocolade)ijs :cool:
|
Alle toetjes!
|
Tiramisu
Verse aardbeien (of kersen), vanille ijs en slagroom Chocolade mousse |
Ben&JerryCookieDough.
Of eigenlijk al het ijs. Of Creme Brulée. <3 Of vers fruit. |
vanielle kwark :) is gewoon super lekker....
|
Uhm die chocomouse...van uh mona ofzo :)
|
Trifle.
Crème brulée. Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie oid. Warme appeltaart met vanillesaus en/of vanille-ijs. Slagroomijs met warme kersen. Yoghurt met room erdoor en stukjes kaneelbiscuit en kersen. Blanke vla gemengd met ongeklopte slagroom met meloen en gember erin. Echte goede chocolademousse. Aardbeien met slagroom. Kers-Rode bes yoghurt. Griekse yoghurt met honing. Baklava. Merengue met slagroom en aardbeien. Citroenkwark. Bananenkwark. Ik ben dol op toetjes. :o |
hertog-ijs drie chocolades (of is die al genoemd :P)
|
na-apert, ik had toetje gistere al als Topic
(n) |
oh sorry dat was op onzin, en niet hier...
ik trek me alweer terug :rolleyes: |
pff ik heb hele lijsten
chocolat self saucing pudding broodtaart trifle citrosensoufflé browniesoufflé enz. de recepten post ik de volgende keer, ga nu eten ;) |
vanille rijstepap met veel kaneel
zelfgemaakt grapefruit waterijs |
Citaat:
|
Meestal neem ik magere yoghurt met bosvruchten ofzo, dat is wel erg lekker. Straciatellayoghurt is ook lekker :) Of citroenijs.. vind eigenlijk best wel veel lekker :o
|
Lang lang geleden aten we een aardbeien ijstaart met kerst. HET WAS ZO GRUWELIJK LEKKER, dat ik het nog in detail voor de geest kan halen.
Zonder toetjes geen leven. Laatst een chocolade pudding gehad, en dan zon eentje van de banketbakkerij. Niet zon neppe. MAN wat was die lekker!!! |
Siberienne vind ik heel erg lekker maar dat is nogal moeilijk om zelf te maken dus ik eet het alleen in een restaurant ofzo. Voor gewoon thuis vind ik chipolatapudding heel erg lekker.
|
Oh laat ik origineel zijn :rolleyes:
tiramisu tiramisu ijs Ben&Jerry's vanilla caramel fudge vanille rijstprutje fruitsalade met slagroom donuts |
gebakken banaan met ijs! echt zooo lekker
en makkelijk te maken :) doe lekker veel suiker (over de hele pan een laagje) in een wok (of koekenpan) en laat het karameliseren doe er dan boter bij en laat het smelten gooi er jus d'orange bij (een paar scheutjes) en blijf roeren tot de karamel is opgelost dan doe je de gepelde bananen erbij en laat die erin tot ze zacht zijn als het klaar is schep je ze op een bordje met vanilleijs erbij en het saus dat in de pan zit doe je dr ook bij het kan ook met appel of peer, maar banaan is het lekkerst.. |
Ijsje, maar dubbelvla of yoghurt met cruesli is ook heerlijk...
|
Oh, ik heb gister echt iets waanzinnig lekkers gemaakt:
Walnoten (ong. 20), pakje ongeklopte slagroom, butterscotsch stroop (flinke scheut) en pure chocoladepasta (ong. 3 eetlepels) in een blender doen. Dit blenderen. (Is dat een werkwoord?) Dan blender je er steeds een stukje ijs (gewoon roomijs) bij. Tot je er een hele liter in verwerkt hebt. Vervolgens giet je het mengsel weer terug in de bak waar het ijs in zat (dit past omdat alle lucht uit het ijs geklopt is) en je zet het terug in de diepvries. Als het weer goed bevroren is, is het het lekkerst! Heel vullend maar zéér smakelijk! (De walnoten natuurlijk wel eerst kraken he :p) |
Dame Blanche (ijs met warme chocoladesaus) is wel lekker :cool:
Maar ik eet de laatste jaren weinig toetjes zoals pudding of ijs en zo... |
Citaat:
maar normaal eet ik als toetje bollino. Dat doe ik even in de magnetron, dan heb je warme vla met chocoladesaus (y) |
hmmmz, altijd aardbeienyoghurt.. maar alsk moet kiezen... bollino, of tiramisu....
|
kwark en
cake, aardbeien, en aarbeienkwark in laagjes (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |