![]() |
weer gesneden
heej,
tja... k heb mezelf gisteravond weer gesneden. veel meer als anders, als ik mezelf snee. k heb mezelf nu echt in mn hele arm zo'n beetje gesneden, anders altijd alleen maar in mn pols (geen zelfmoordpoging, voor de duidelijkheid) k was echt mezelf niet, gister... maar gister dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om mn vriendin in te lichten, om haar gewoon een mailtje te sturen, maar nu durf ik dat niet meer... wat moet ik nu doen? verstand op nul, mailtje typenb en op versturen klikken??? maar dat durf k niet. ben veel te bang dat ze het aan anderen gaat vertellen, en daar heb k dus echt geen zin in... |
gewoon doen.. je zult er geen spijt van hebben..
Even je verstand op nul zetten en op verzenden klikken, doe ik ook altijd.. |
ben nu bezig met een mailtje, maar k weet niet hoe k moet beginnen.
heb jij (Aragnabite) enig idee??? |
Citaat:
|
kan ik niet...
k heb nu een mailtje gstuurd en gezegt dat ze hier ff moest kijken, maar k geloof dat ze op vakantie is, dus t kan denk ik nog wel ff duren voorat ze erop reageert... maarja, k heb iig een mailtje gestuurd... |
|
nou, k heb je toegevoegt op hotmail, zoals je wel had gemerkt al
enneh bedankt he! |
Graag gedaan,
Help is just one more service I offer :p Neej geintje, t doet me goed om anderen te helpen |
Hallo, Janneke,
Indien je er behoefte aan hebt om er met mij over te praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken. |
heej meissie, mij mag je ook meelen als je wilt praten hoor!
ik vind t harstikke goed dat je toch een mailtje hebt gestuurd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |