![]() |
het grote AOE topic
vertel hier al je tips en dingesesn en opmerkingen over alle
age of empire spellen. age of empires ageofempires rise of rome age of empires 2 age of kings age of empires the conqurers expansion stel vragen en praat over deze spellen hier screenshots zijn ook welkom :D |
Begin zelf eens, zou ik zo zeggen...
|
ehm ik weet wijnig:D ik reageer liever
|
www.ageofempires.com is een site er van van microsoft:D
|
screenshot:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2475422920 het is een gruwelijk vet spel en vroeger maakte ik ook nog ingame screenshots.. maar dat doe ik niet meer ;) |
welke AOE vind je het beste en welke voorwerpe ik vind de TREBOUCHET het gruwelijkst en de CASTLE uit aoe2
|
AOE2 ruled het hardst, m'n favo civ is de Byzantines omdat ze de meeste technologies hebben van alle volken.
Favo units = Cannon Galeon, Teutonic Knight(special unit van Teutons = supersterk), Paladins en Halberdiers. Trebuchets zijn op zich wel sterk in de aanval, maar die dingen sterven bij bosjes. Versla je alleen een n00b mee. |
Citaat:
Turks zijn het beste. En tis jammer dat in AoK niet zon gruwelijk sterke iemand als de Centurion uit AoE zit. :/ |
Citaat:
2 halberdiers die 1 x erop inhakken en hij ligt aan gort. Voorkom maar eens dat zo'n ding 2 klappen krijgt, wordt niet makkelijk. Ik geef toe, het IS wel mogelijk, maar ik gebruik ze liever niet, veel te duur en veel te zwak. |
mijn trbouchets blijven altijd heel lang staan en rijden in combat.
|
madegg had je het nou over janisarries? Hahaha, ja die zijn zwak. Maar ewat ik altijd doe is er 20 van bouwen, dan kan er niemand in de buurt komen. En das de enige unit waar je dát van kan zeggen.
|
DEMOLITION SHIP is ook grappig :D
boem |
Citaat:
age of empires rulezz :D ik speel voornamelijk nog steeds rise of rome online die andere zijn zo moeilijk en ik vind iets te uitgebreid maarjaa.. ik heb ze ook allemaal :D er komt trouwens deze zomer weer een nieuwe aoe :p :D :) |
van de zomer een nieuwe? :) :) :) ga die denk ik wel origineel halen.:) :) :)
|
ik ben nu atilla de hun campaign aan het doen net 1ste missie voorbij was best moeilijk :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |