![]() |
mensen die je na lange tijd weer tegenkomt en die heel dik zijn geworden
wat zeg je dan tegen ze
'je ziet er goed uit' of 'je ziet er gezond uit' of de waarheid: 'ben je zwanger?' 'zozo, heel wat mans meer!' wat doe jij: ben je beleefd ofzeg je wat je denkt.. |
Ik zou niet liegen maar braaf m'n bek houden want het is nergens voor nodig om op te merken dat iemand dik is.
|
Ik zou gewoon mn mond houden.
|
Christus wat ben jij dik
|
hoi, lang geleden :)
|
had ik jou niet gezien bij Villa Rubens?
|
Citaat:
|
'Je bent echt veranderd!'
|
Citaat:
|
Ik zou er, in ieder geval niet meteen, niet wat van zeggen.
|
k zou er helemaal niets van zeggen, doen alsof ik het niet merk en denken: val ik toch best wel mee....
|
ik zou ook niets zeggen. Waarom zou je iets zeggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh, je bent echt veranderd sinds de vorige keer!
OF Jeetje, ik herken je bijna niet meer! OF Jij bent groot geworden! :evil: |
Heel verantwoord mijn mond houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WAZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :o
|
Citaat:
|
Meestal negeer ik mensen die ik na een lange tijd weer tegenkom.
|
Citaat:
...Dan kun je eenzelfde vraag eveneens stellen bij 'iemand die je gedurende lange periode niet hebt gezien en een foutkapsel/ kledij what so ever heeft'? |
Vet dat ik jouw weer eens zie (y).
|
ik zou ook nix zeggen eigenlijk.
|
Citaat:
|
gewoon, zo je bent wel veranderd
|
Citaat:
|
k zou er niks van zeggen.
|
'wat ben jij veranderd' ofzo
|
Citaat:
|
"Go low on the Snickers all right?"
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou er niets van zeggen. |
Citaat:
Nee, ik zal ook niets zeggen. |
ligt eraan.. of ik ze aardig vind of niet
maar ik ben wel van de goede vrede, dus de kans dat ik zeg: he leuk je te zien! is wel zo'n 95 % |
Het is niet mijn gewoonte om als ik iemand tegen kom meteen iets over het uiterlijk van diegene te zeggen, ook niet als dat veranderd is, tenzij iets opvallend mooi is. In dit geval zeg ik dus niets erover, tenzij diegene er een stuk mooier op is geworden door dik te worden.
|
Wat zijn je botten groot geworden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn kan ik me niet meer herinneren dat ik iemand lang niet had gezien die ineens dik was geworden. Vaker mensen die afvallen. :)
|
"Jij zit zeker lekker in je vel" :cool:.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou denk ik niks zeggen over dat ze dikker zijn geworden, maar meer iets van 'goh, leuk je te zien!' |
Gewoon een normaal gesprek beginnen, dat lijkt me duidelijk.
|
ik zou mijn bek dicht houden, het is asociaal mensen te kwetsen zonder daar een goede reden te hebben.
|
Als ze echt heel vadsig dik geworden zijn terwijl ze bwvs altijd de veertig op de weegschaal nog niet in zicht hadden, ja, dan zeg ik wel 'wat ben jij dik geworden'. Anders valt het op dat je het expres vermijdt.
Als ze gewoon wat dikker geworden zijn (wat bij studenten niet zo heel vreemd is), is het niet wereldschokkend en zeg ik er ook niets over, normaal gesproken. |
Hangt ervan af hoe goed ik bevriend met die persoon ben geweest.
Tegen mijn ex-beste-vriendin zou ik wel zeggen dat ze nogal aangekomen is.. Maar tegen zomaar iemand zou ik mijn mond houden of zeggen dat diegene veranderd is, en dan een gewoon gesprek aangaan :) |
ehm, 'k zeg denk ik eigenlijk niets. Gewoon een gesprek beginnen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |