![]() |
[FOTO] Niet meer openen??
Ik had het progamma Web Photo Studio gedownload om wat foto's te bewerken. Ik vond het progamma niet goed dus heb het er weer afgegooid maar..hij heeft van alle foto's en plaatjes op mijn computer een WebPhotoStudio File gemaakt, elke keer als ik nu een foto wil openen, gaat ie naar het progamma zoeken om de foto daarin te openen, hoe krijg ik dat ie het weer normaal opent? Dus in Paint of anders?
Het heeft geen zin om alleen de naam te veranderen in bijv: .gif, .jpg enz... Wie weet hoe ik dit verander? |
Je moet je bestanden natuurlijk ook in een algemeen geaccepteerd formaat opslaan...
EN gewoon renamen werkt natuurlijk niet nee. Dat veranderd alleen de naam, niet het soort bestand. Je zuklt toch weer het programma moeten installeren en foto's op moeten slaan als jpeg (of anders png). Maar welk bestandsformaat heeft het nu dan? |
je kan ook rechtermuisknop doen en dan openen met... en dan programma kiezen... en dan selecteer je paint (of iets dergelijks) en dan staat dit ook in het venster "dit type bestand altijd met dit programma open" die moet je dan ff aanvinken
:o |
Citaat:
Het is wel een .jpg bestand en als ik erop druk krijk ik een scherm met deze tekst(ik krijg de print screen hier maar niet): Windows cannot find Programs.exe This program is needed for opening files of type 'WebPhotoStudio File'. Location of Program.exe hier moet ik de locatie invullen........... OK Cancel Locate |
Gewoon in geregistreerde bestandtypen de programma's wijzingen.
Hoe je daar komt? "deze computer" -> in het venster, bovenaan op "extra" klikken -> mapopties -> tabblad "bestandstypen" |
Welk bestand moet hij openen om de foto te zien?
Ik snap nu alles wel alleen ik weet niet waarin hij hem moet openen? |
Pff,..bijvoorbeeld dus paint of een andere programma waarmee je plaatjes kan bewerken
|
Ik heb gekozen dat ie het in Paint opent dus hij opent nu:
C:\WINDOWS\Pbrush.exe Alleen het lukt dan niet want hij zegt: Kan C://My.bmp niet openen?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |