![]() |
ASH - Meltdown
Heb de cd net binnengehaald.
Echt een geweldige cd, maar je moet Free All Angels ook geweldig vinden. De enorm catchy refreintjes van die cd zijn hier ook terug te vinden. Blijft allemaal erg goed hangen. De nieuwe cd is wel een stuk ruiger dan de vorige( denk aan clones,orpheus). En af en toe zijn er nog de happy-songs van Free All Angels terug te vinden(Out of the blue). http://img.hmv.co.jp/image/jacket/190/18/7/9/692.jpg Voor rond de 12 Euro is deze cd te koop op www.cdwow.com( moet je wel creditcard hebben, geen verzendkosten). De limited edition is omgerekend 15,50 euro op www.cdwow.com Tracklist van de limited edition: CD 1: Meltdown Orpheus Evil Eye Clones Starcross'd Out Of The Blue Renegade Cavalcade Detonator On A Wave Won't Be Saved Vampire Love Tinseltown Everybody's Happy Nowadays CD 2: Meltdown (live) Orpheus (Live) A Life Less Ordinary (Live) Evil Eye (Live) Clones (Live) Starcrossed (Live) Detonator (Live) Renegade Cavalcade (Live) Out Of The Blue (Live) On A Wave (Live) Won't Be Saved (Live) Vampire Love (Live) Darkside Lightside (Live) Burn Baby Burn (Live mirc efnet altrock |
ben benieuwd.
Hij is nu aan het downloaden :) |
Ik ga het wel eens luisteren.
Wat een lelijk artwork. |
Citaat:
|
tegenvaller
|
Hij s cool. Vooral Orpheus, Clones en Meltdown zijn heerlijke nummers. Fijn dat ze de iets ruigere kant op zijn gegaan na Free All Angels.
|
Ik ga het morgen eens luisteren. Ben zeer benieuwd vooral ook omdat het harder schijnt te zijn. Ik vind/vond het ieder geval een lekkere band. (y)
|
Citaat:
Godskolere, het is écht lelijk zeg :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |