![]() |
Secrid
Secrid is een mini portomonee voor geld en pasjes! Je kan het kopen bij de Free Record Shop o.a.
Wie heeft er zo'n ding al gekocht en vind je het handig? http://www.secrid.com/images/dessins...ue01_small.jpg |
Dat lijkt me echt een vrouwending.
|
Ik heb liever een gewone portemonnee.
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n ding niet gekocht omdat ik het niet handig vind.
|
hoe moet het dicht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zo handig omdat het klein is en bij uitgaan, sporten en reizen is dat dan wel handig natuurlijk!
Oja site: www.secrid.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
het ziet er best handig uit jah.
Maar het zal mijn leren portemonnee niet vervangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8 euro ofzo. is ook geen echt leer natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij zou ik constant gaan voelen of ik mijn portomonee nog wel heb. Niks voor mij. :) |
ik gebruik nooit op een portomoonee.. geld en pasjes verdwijnen gewoon in mn kontzak
|
Ziet er niet echt handig uit..
|
voor mij ook geen plastic als vervanger voor mijn echt leren portemonee ( trompettisten zijn uber patsers :p )
|
Ziet er niet bepaald handig uit.
Voor geld bij het uitgaan heb ik de zakken van mijn vriend/broer/ander persoon met zakken in zijn broek :o . |
hoeveel kosten ze?
|
ze mogen trouwens wel is met iets beters komen. dat je op een gala je geld nog ergens kan bewaren.. dan hoef je niet opeens als je bij de bar staat in je bh te gaan vissen. of de hele tijd bij dezelfde jongen met broekzakken te blijven
|
Ken ik niet, wil ik niet en interesseert me niet.
|
Het lijkt mij niet echt handig, ik heb liever een gewone portemonnee
|
Ik wacht tot Stefanie een melding maakt van dit topic.
|
Citaat:
|
jezus jullie maken je er wel druk om he?
|
Citaat:
Is dit trouwens niet meer Lifestyle dan Kantine? (wannabe-FB) |
nou dat stefanie 1 keer iets gemeld heeft...
anyway ik mag van koen niet meer chatten, dus ik ga de brownies uit de over halen :) |
Citaat:
Eet smakelijk |
Citaat:
On topic: hoe duur zijn die dingen eigenlijk? |
ik weet niet, staat niet op de site..
en waarschijnlijk zijn haar meldingen wel terecht he, als er daarna door een fb iets aangedaan wordt |
Citaat:
@ jet: Kan best zijn, maar vaak zijn ze gigantisch kinderachtig.Bovendien vind ik het nogal irriterend als iemand eerst een melding doet als 'deze persoon kan beter een ban krijgen' om vervolgens schijnheilig te gaan doen wanneer de persoon in kwestie terug is. |
neh, geen behoefte aan, ik heb een hele handige portemonnee voor dat
|
Ik ken het niet, en heb daar eigenlijk ook totaal geen behoefte toe.
En daarbij, wat is hier nou beter aan dan 'gewone' kleine portemonees. Hoogstwaarschijnlijk is het alleen een stuk duurder, en heb je alsnog het probleem dat je 'm nergens laten kan. |
Hoe duur is hij?
|
Citaat:
(http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=400540) |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is het net zoiets als de party purse een paar jaar geleden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://homepages.tesco.net/~Christia...tionbottle.JPG deze zijn veeel handiger vooral om je nek.
|
goedkope rommel.
|
Ik heb er ff mee staan te kloten bij de Free, maar erg handig is t ook niet hoot, maar ik d8 dat het wel leuk was om er een topic over te openen!
|
Het probleem met portemonneetjes is niet dat ze te groot zijn, maar dat je vaak gewoon geen zakken hebt. En dit ding verandert daar niks aan.
|
Lekker tegendraads, maar ik vind em wel grappig. Kijken of ik mijn mening herzie als ik eens in een FRS geweest ben en geklooid heb met dat ding ;)
|
Ik heb er al zes. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |