![]() |
wanneer wil jij klaar zijn met leren?
De meeste mensen willen niet de avond voor hun examen nog vanalles in hun hoofd moeten stampen, en willen dus eerder klaar zijn. Wanneer?
Weken van tevoren? of net voor de examens beginnen? Of net voordat dat éne examen begint? Ikzelf wil graag ongeveer 1 week voordat de examens beginnen klaar zijn, zodat ik alleen nog maar dingen even na hoef te kijken en verder rustig aan kan doen :) |
De vrijdag voor de examens...
... and I keep on dreaming. |
Volgens mij kan je nooit klaar zijn met het leren voor een examen, dat ben je pas als je een tien haalt en dat haal je nooit. (naja gemiddeld genomen dan)
|
het weekend van te voren wil ik kunnen ontspannen, goed uitrusten, zodat ik (lichamelijk) klaar ben voor de toets. De dag van te voren even samenvatting doornemen en dan hoop ik het dat ik een voldoende kan scoren.
|
Ik begin maandag aan mn 2e week vakantie, aan 't einde van die week wil ik eigenlijk alles al geleerd hebben en ook al best wat geoefend hebben. Dan heb ik 'n week school (:mad: ) en daarna nog 'n week vrij. In die 2 weken wil ik het liefst alleen nog maar herhalen/oefenen.
|
Eigenlijk wil ik nu al klaar zijn met leren.
Maar goed, ik weet nu al dat ik niet veel ga leren en ik dus de dag voor de examens ook nog een beetje ga leren en uiteindelijk als ik op de dag van het examen naar school ga pas stop met leren voor dat examen, best stom dus.. maar gaat meestal zo bij mij.. Wat ik eigenlijk van plan ben is na deze vakantie klaar zijn met het leren en die 2 weken erna dus nog vragen kan stellen aan leraren en examens kan oefenen. Of dat lukt is een tweede :o |
ik wil in de week van de examens niet meer hoeven doen... klaar zal ik nooit zijn, zolang ik maar het gevoel heb dat ik niets meer eraan kan doen :)
|
nu, maarja, ben nog niet begonnen :o
|
geen idee eigenlijk, nog niet over nagedacht :s k heb het vage voornemen om a.s. maandag (morgen dus) te beginnen met leren...3 uur per dag...
maar aangezien ik nog nooit geleerd heb zie ik t er nog niet echt van komen :bloos: |
zaterdag 22 mei. Ik ga zo beginnen met leren. :|
|
nu :D
maar ik ben blij als ik 16 mei klaar ben met echt leren en oefenen dan nog eventjes 3 dagen relaxen voor m&o :D maar ik weet wel dat dat nooit lukt.. |
toen ik de topictitel las dacht ik 'nu' :p
maar een paar dagen van te voren klaar zijn vind ik wel mooi.xxx |
euhm ja moeielijke vraag....want ik weet eigenlijk niet eens wat ik nou echt leren moet!! maar t zal allemaal wel komen geloof ik!!
weet iemand toevallig wat je voor economie ofzo moet leren?? |
Ik ben van plan dat ik aan het eind van deze vakantie alle stof heb doorgenomen, zodat ik de laatste 2 weken alleen maar hoef te herhalen en gewoon veel te oefenen. De laatste paar dagen wil ik eigenlijk gewoon uitrusten.
Maar ik denk niet dat dit gaat lukken.. |
Citaat:
|
je moet altijd blijven oefenen...!
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zeggen mijn natuurkunde- en scheikundeleraar ook:) |
Ik zou een paar dagen van te voren wel klaar willen zijn, maar aangezien ik geen idee heb waar ik de tijd vandaan moet halen om te leren wordt het waarschijnlijk weer iedere ochtend voor het examen vroeg de wekker zetten...zo gaat het meestal bij mij. Heel fout, ik weet het...maar ik kan me er nu echt niet toe zetten om te gaan leren voor iets wat ik over 3 weken heb.
|
Tja Ik dacht persoonlijk aan klaar zijn met leren op het moment dat het examen voor me ligt. Dit is waarschijnlijk niet het meest verstandig maja dat deed ik bij mijn SO's ook altijd en laten we eerlijk zijn dat examen is toch gewoon een ietwat uitvergroot schoolonderzoek ;) . Bovendien lijkt het me totaal niet handig om al een week van te voren klaar te zijn want dan ben ik op het moment dat ik examen moet doen alles alweer vergeten :confused: .
|
Ik wil het weekend voor de examens beginnen (bij mij op 24 mei) klaar zijn met alles, behalve voor scheikunde want dat heb ik pas in de tweede week en dat kan ik dus in dat weekend ook nog leren/herhalen.
Hmz, ben benieuwd... moet nog beginnen met leren :( |
24 mei examen
vr 21 mei klaar |
Ik heb geen planning, maar het zou handig zijn om een paar dagen van te voren klaar te zijn, maar ik weet van mezef dat dit nooit zal lukken. Ach, de meeste vakken hebben toch nauwelijks voorbereiding nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |